Tuesday, August 3, 2010

Pemenang Giveaway Cik Puan Mimi "Teka Objek"

Salam Bismillah
Mama Farhan & Emily

Saat2 yang mendebarkan... senarai nama pemenang sudah ada dalam tangan Cik Puan Mimi.. tinggal untuk diumumkan sahaja..

Ok tanpa melengahkan masa, marilah kita sama2 tengok apa jawapan tersebut


jawapannyer adalah




























































































































































































































































































































 
PENDRIVE / THUMBDRIVE



jangan pelik tengok laptop ni terbalik.. sebab dia tempat cucuk sebelah kiri, so aku kena cucuk pendrive/thumbdrive ni terbalik..


Bila aku semak ada 4 orang peserta yang memberikan jawapan dengan tepat...  walaupun pada mulanya aku janji nak bagi 3 orang, tp bila aku fikir2 balik, yang berikan jawapan yang tepat tak ramai (kalau lebih dari 10 orang memang aku akan buat cabut undi).. maka aku dengan baik hati sempena nak puasa ini memaklumkan aku akan bagi ke empat2 mereka hadiah BROOCH RAYA ..

Mereka2 yang berjaya adalah :-

1. Eleven9119 (nasib baik awak bukak blog awak ni, kalau tak, memang saya tak dapat semak jawapan awak)



4. Eima


Tahniah kepada pemenang.. jangan lupa bagi alamat dengan segera di email nazathulhamimi@yahoo.com . Kepada yang tak menang jangan putus asa.. nanti aku anjurkan satu lagi giveaway ok..

20 comments:

..nOj.. said...

hehehe pen drive ke. lawonye. mane dpt tu?

eh tahniah kepada para pemenang

.:iz-AnN a.k.a cOmOt:. said...

huhuhu...saya bukan peneka yang tepat...

ratna said...

ratna pun kena bagi alamat ker? melampauuuu..

Aimi said...

hoho..thumbdrive ke?? memang "unsangkarable" betul laa...saya ingatkan pemadam...hehehehe....

☆ lieya latif ☆ said...

ohoooooooooooooo pen drive yeak kak heheheheheh.....comel tuuuuu....tahniah pada pemenang....

moga murah rezeki akak, rajin buat contest.....amin...

Sherry said...

wah so cute!! hehe..

tiefazatie said...

laa...pendrive...adeh..haha..ala..xbertuah la ifa..=D

~aSHa~ said...

ehehehe alahai jauh tul sasaran sy..

mula2 terpk gak pendrive..sbb skrg ni pendrive mcm2 bentuk2...tapi ada gak terpk magnet..ehehehe....

tapi naklain dari jawapan org lain..ehehehe letak je la..

janji seronok join giveaway ni..buat kita menggunakan otak untuk berfikir...aktif..

eleven9119 said...

wah...best2nyer...x sangka..betul2 jawapannyer..nanti saya email ekk alamat...tq..tq..tqvm... len kali watlah giveway lg ekk...

zAnNa@mAMaBaTriCE said...

laaa....pendrive ke kak..
cute lerrrrr

Sham Ummi Echa said...

terer betul sapa yg dpt teka ngan tepat tu.. mak kagumm okkkkk.. apsal aku leh pikir ke lautttt haaa??? kuakakakaa

btw, tahniah kepada yg menang

aiDieNa said...

Dah agak dah thumbdrive.. tapi dah terteka benda lain.. nasib lar.. hehehe... hurmm.. tahniah pada sumer yang menang! ;)

eima said...
This comment has been removed by the author.
eima said...

wah ... yeay .. TQ ..
dah email pun ..
dpt brooch raya ....

virgo_mania said...

salam,

alhamdulillah tepat plak tekaan i. maseh kak mimi...! lenkali wat lagi contest n GA ek. address i dah email.
TQ..

regaards,
virgo_mania

BUNGA said...

tahniah pd pemenang..
jawapan saya jauh tersasar ke laut ..hehehehe..

LyNn HaMzAh said...

pen drive rupanyer...
cute la...

~~ciklinn~~ said...

hihihihihihih comeiinyer pen drive... alahai linn tak dpt join... huhuhuh ni semua sbb p1max lah nie...

rasp said...

congrats to the winners!
unik pendrive nye kan :D

ibuayu said...

dahsyat betul ye..pen drive..tak terfikir pun..tahniah pd pemenang