Monday, January 13, 2014

Pandora : New Charms Mother and Daughter

Salam Bismillah
Mama Farhan & Emily

Sabtu baru-baru ni, asben ajak kitaorang keluar lepas dia abis exam master dia.. nak release tension la konon-kononnya.. so kitaorang ke OU ... mula2 nak tengok wayang, tp tak de cerita menarik. nak tengok Balistik plak mcm tak sesuai bawak anak2.. so tak jadilah tengok wayang.. pastu lalu depan Tangs, ternampak kaunter Pandora.. mmg dari 2 minggu lepas aku nak tambah safety chain sebenarnya.. tp masa aku pi kat Midvalley habis licin.. sekali kat Tangs ni pun sama.. safety chain semua licin.. dia kata stok akan sampai lepas 17 hb ni.. pastu aku cari la charm2 yang aku nak.. tp semua pun abis.. ni semua gara2 krismas haritu. mmg ramai yang beli.. so asben kata, tak pelah, amik yang mother & daugther.. cantik gak.. RM295 je sepasang ni.. cantik kan..

 
Mother & Daughter

yeh nak tambah charm baru

ok tak?? lepas ni nak tambah sikit2 lagi..

Terima kasih abang.. (hari jadi asben aku 15hb Januari ni.. tp aku plak yang dapat gift dulu .. hehehe)

2 comments:

NinaAz said...

Cantik2222. Kerlas nampak gelang ni. Hehe. Gelang ek kak nama dia.

Rasp said...

cantik....
hehehehe terbalik kuang lak sapa yg dpt hadiah ek sis :D