Friday, December 3, 2010

❤ Estee Lauder @ Coach Make Up Bag ❤

Salam Bismillah
Mama Farhan & Emily

Haritu aku ada buat blogwalking. tetiba ternampak entry Estee Lauder ada buat promo..  beli apa2 barang Estee Lauder dengan nilai RM200.00 ke atas dan boleh beli set mekap Estee Lauder dengan harga RM180.00 SAHAJA + free bag mekap Coach.. wah sungguh berbaloi ok.. sebab harga set sebenar mekap tu = RM900 tau.. ialah cuba korang bayangkan sebatang lipstik ajer dah berapa hinggit sebatang.. ni kan pulak dalam set mekap tu ada 2 batang lipstik, ada 2 brush, ada set eyeshadow + blusher, eyeliner dan lip gloss.. lg la mahai.. so beli dengan harga promo sangat berbaloi2 .. opss bag coach tu ada 3 kaler tau.. ada merah, gold dan silver.. so aku pilih merah sebab nampak lebih menyerlah..

Barang ni aku beli minggu lepas sebenarnya.. bukan aku beli, tp sham tolong belikan (tq sham) kat Parkson OU sebab masa ni suami aku sakit, so aku tak dapat keluar.. kena beli cepat sebab benda ni promo, sangat laku ok... nak2 stok bag make up coach tu sangat terhad edisinyer.. memang cepat abis ler.. Sham pulak dengan baik hati suruh promoter tu tolong wrapkan.. heheheh Thank You Sham



tadaaaa .... wah mah suka ok.. tergedik2 bila dapat ni..


kat tepi zip tu ada 2 tag .. satu dari Coach, satu dari Estee Lauder


Ok kan aku cakap tadi, untuk beli promo RM180 tu, aku kena beli barang RM200 ke atas.. so aku pilih perfume ni.. dari dulu aku suka bau Pleasure, cuma yang ni baru  - Pleasure Bloom.. dia ada lebih kurang 4 bau Pleasure.. kalau nak tau, korang google ajer la yer.. memula nak beli 50 ml jer = RM210, tp bila sham kata 100ml = RM300 ajer, so aku suruh beli yang 100ml, dah alang2 kan sebab beza sikit jer..


ni ler perfume tu. wangi tau..


ok ni eyeshadow dan blusher tu..


yang kat bawah ni ada 2 batang lipstik, 2 brush, eyeshadow, blusher, 1 satu eyeliner dan 1 lipgloss .. amacam, berbaloi tak? pastu nak tambah berbaloi pulak, Sham kata dpt voucher Parkson sebanyak RM30.. wah lagi untung disitu.. (tp aku lupa snap gambar voucher) dan juga sham telah berjaya mengayat SA tu lalu mendapat free gift mascara dan sample foundation kecik.. juga terlupa nak amik gambar sebagai bukti. heheheheh


ok tahun ni aku dah insaf.. serik asyik berbelanja jer.. tunggu tahun depan pulak, bukak buku shopping baru. hehehehehe.. bak kata travel guide aku masa gi Jakarta dulu "udah abis belanja buk? udah SAKUKURATA??" .. heheheh faham tak? maknanya Saku Aku Rata.. hahaha saku/poket dah nipis ler tu maknanya..

p/s: tak dapat beli handbag coach, dapat bag mekap coach pun jadik la ..............

18 comments:

Jasfyra said...

syok kan beli barang mekap..saya kalo beli mekap mahal,nk sedapkan hati ckp ni reward tok diri sendiri..hahaha

tp siyes berbaloi2 ar kak..beg tu mmg cantek..merah lg..suke...

kak, hubby akak sakit pe?harap2 dia dah ok

Cik Nurul Pinky said...

Wahhh akhirnya dapat rembat jugak tu kak hehehe..nurul beli yang blokbuster mc ni masa tahun 2008 gold edition tapi kali ni lagi mengancam sebab dapat bag coach lagi tu hehehe nasib baik tak der warna pink..kalau tak dah g rembat jugaklah hahahaha...

rasp said...

EL nie kalo promo memang berbaloi2 kan sis..
tapi kali nie super berbaloi coz dpt bag makeup coach tu...
TAPI i tak leh beli dah coz yg lama dolu pun lum abis pakai huhuhuhu...

Fieza a.k.a ibu Qaisz + Dayana + Anas said...

saya pon peminat estee lauder kak..
sejak dapat hantaran masa kawen from hubby tu terus terpikat bau pleasure tuh...wangi je kan... tahan lama lak tuh..

tapi jelesnya tengok akk beli set promosi tuu..hwuaaa...nk jugakkkk

Hirda Ibrahim said...

entry yg ku tunggu2....
ok sgt le tu pomssss....
mana ko nk dpt semua ni in rm480??
x de kan?

u r lucky!! :)

Sham Ummi Echa said...

mmg berbaloi2 kan bli set nih. ikutkan hati aku pon nak rembat gak. tp memikirkan dah byk sgt shopping brg mekap bulan ni. bwk2 la beristighfar yer shammmm. so x dpt bli utk diri sndiri. dpt jd ko nyer PS pon ckp ler. tu pon mak dah tumpang bahagia. kembang2 idung aku masa bli nih sbb hepi giler. padahal org lain punyer..hahaha

Erna said...

Lama x masuk blog awak, rupanya dah berpindah ke blog baru.

Sangat gorjes beg mekap Coach tu, merah kaler lagi, i loike. Apa kata awak tunjuk kaler lipstik2 baru awak tu hhehehhe...

emy/mamasuri said...

berbaloi2...

LyNn HaMzAh said...

seronoknya kak dapat beli macam-macam...lynn nie barang make up beli yang biasa2 jer sebab lynn jarang sket bermake up...lebih2 lagi tengah pregnant nie...

Nur a.k.a admansyah said...

Mimiiiiiiii....

i bc tajuk udah gempak! biler bc isi n3 lagiiiii i loikeeeeee!!!!

nak jugaks! nak jugaks! cume... dr dulu sy cuma pakai perfume `Lancome' ajer! Pleasure ok ekkk? boleh try ni...

aiDieNa said...

Wahhh.. memang berbaloi²!

zAnNa@mAMaBaTriCE said...

bsst kan kak..
dulu zana beli set make up EL mcm nie ler kak...tp dulu lagi untung....dpt 1 kotak make up besar, 1 beg make up, 3 lipstik, 3 lips glos, 2 lip liner, 1 eye liner, 1 mascara , 3 blusher and 8 kaler eyeshadow....berbaloi2.....

zana suka EL..coz' kaler dia pun not bad....

Anonymous said...

Wah kak..memang berbaloi2..still on going ke promotion tu??

umilia said...

kat alamanda pun ade promosi cmni..tp tak bli pun..hehehehe..

attyfir said...

kty ada gak tgk promo aritu ,
kelakar lak sakukurata..hehehhehe..mcm2

BAYU HEBAT SDN. BHD said...

mmg sgt berbaloi!

midot said...

heheh..ni lah yg kak mimi dok cite tu yer?? berbaloi kan?? tapi midot mmg nak kan bag coach tu jer..make up tak nak.:D

*∽ IZAN ∽* said...

uikss.. ! memang berbaloi baloi nihh!