Wednesday, May 25, 2011

❤ Disney On Ice ❤

Salam Bismillah
Mama Farhan & Emily

Bulan lepas kami ke Disney On Ice.. citer lama tp lupa nak citer. hahaha tak pe la belasah jer.. kami mmg suka pergi DOI ni since anak2 dah faham untuk menonton benda2 cenggini..kalau dulu masa kecik2 tak faham, buat rugi jer.. dan bila dah faham ni, emily request tiap2 tahun.. tengok la nak, kalau ada rezeki insyallah kita pergi lagi.. opss kami pergi ni amik tiket paling murah je.. duduk pun jauh2 je.. tak kisah la janji dapat tengok kan..


Sampai kat sana, macam biasalah macam2 benda yang dijual. kalau murah tak pe gak, ni mahal2.. amik gambar sudahh..


kami pergi DOI ni 3 family  ar.. macam biasa mesti ada family Sham dan family Hirda.. masa ni Lieya tengah tunggu hari nak beranak, so dia tak mo ikut.. takut lak terberanak kat dalam stadium bukit jalil tu kang. heheheh




memasing muka excited tunggu program stat


aku beli cawan tinkerbell ni.. biasanya dia letak air perisa kaler2 tp aku tak suka sebab rasa macam ubat. so aku suruh letak ais batu, pastu isi air Coke ajer.. lg sedap..


macam biasa acara ni mesti dimulai dengan persembahan Mickey Mouse.. (apasal aku buat ayat skema nih)






kemain concentrate emily tengok..



masa separuh masa pertama, ada break, so aku keluar jap cari benda nak makan .. pastu tengok cawan ni cantik.. tak pasal2 beli pulak cawan ni..


ni le aku cakap tadi derang letak ais dan air kaler2ful ni.. sungguh tak sedap.. aku dah rasa last year..


cawan ni Sham dan Hirda beli.. cantik gak sebab kat bawah tu ada lampu2


hahaha eksyen je lebih tu.. tak beli pun


me with Hirda


pastu masuk balik, sambung citer ni. hahaha aku pun lupa citer apa ni





acara penutup pun mikey dan minnie mouse keluar lagi.. masa ni semua karekter keluar.. cantik2 dan mmg best la.. lepas abis, dah keluar kami semua terus menuju ke.........................................

to be continued....

4 comments:

.:fyzz:. said...

kira jdi annual program utk emily n farhan la kan..best2...sukernya..even dh besar@tua cam nih pijot ttp suka disney cartoon nih tau...:)

Lynn Huraiza said...

syoknyer...jauh sangat la kak kalau nak gie...apesal x buat kat JB ek...leh lynn bawa qis...

*∽ IZAN ∽* said...

mesti happening ngan muzik & cahaya lampu.. budak2 memang sukaaa..! kitaorg pun tak pernah jejak lagi.. ekekek

Hirda Ibrahim said...

hehehe berupdate gak ko.
apsal aku nampak diri aku mcm giant dok tepi ko pompuan?? LOL