Wednesday, May 23, 2012

❤ Kerabu Kaki Ayam ❤

Salam BismillahMama Farhan & Emily

Semalam 1 Rejab, alhamdulillah aku berpuasa sunat. rasanya kawan2 yang lain pun puasa jugak kan.. maklum la semua mau mengejar ganjaran pahala yang Allah s.w.t janjikan.. insyallah semoga ibadah puasa kita semua diterima-NYA.

Farhan dengan Air Fresh Orange.. murah RM 2 ajer..


Air Teh O papa, tp dihabisin oleh si adik..


air aku - jus mangga.. RM2.50


Sebenarnya ni yang aku ngidam2 kan nak makan.. kerabu kaki ayam.. wah heaven okeh.. sedap sangat.. rasa pedas + masam2 .. rasa nak order dua pinggan jer.. hahah dasar .....  !!!


Sup Ekor.. RM7.00


Cendawan Goreng .. bukan goreng tepung yer.. RM4.00


petai bersama budu RM 2.00

ada lagi 2 menu aku tak snap.. ala telur dadar je pun dengan ayam goreng kunyit farhan punya..

aku buka puasa ni kat Restoren Permai Seafood Kerabu Kaki Ayam.. dalam kawan Taman Bolton, Gombak.. sila pergi.. senang nak cari.. cari signboard kaler biru.. terima kasih kepada Ahkak Geli sebab dia yang bagi direction nak ke sini..

5 comments:

onniesham said...

sedap ke poms kaki ayam? aku x penah makan. Kalo kat bolton tu aku salu mkn kat restoran faza..tp now dh tukar nama..x sure nama dia..tp arah ke bolton tu belah kanan dah nmpk signboard dia

JILA said...

Akhirnye..dpt gak mkn kerabu kaki aym..best kan,mmg x ckp klu sepinggan

JILA said...

Akhirnye..dpt gak mkn kerabu kaki aym..best kan,mmg x ckp klu sepinggan

wanie said...

macam menarik je kerabu kaki ayam tu..siap ade budu lagi...terliur pulak ni

Anonymous said...

Sedap ye kaki ayam tu kak?Saya tak pernah makan.Saya ni kalau makan ayam yang taunya makan daging ayam je bahagian2 lain x reti.Kadang2 jealous tengok kawan2 makan part2 lain kat ayam masa dikantin sekolah tu hehehe