Monday, February 25, 2013

Cuci kasut sekolah

Salam Bismillah
Mama Farhan & Emily

Harini tak de topik nak citer.. tp kalini nak letak gambar anak dara aku tu, kemain lagi rajin tolong papa dia cuci kasut sekolah. hahah mmg tender cuci kasut sekolah diambil alih oleh en papa.. malas nak suh budak2 ni cuci sebab kalau depa cuci, bukannya bersih pun, tp main air yang lebih . lagipun bukan sepasang nak kene cuci, tap sorang 3 pasang kasut (6 pasang la kan).. hahah mau tak pengsan kalau nak suh farhan dan emily cuci sendiri.. Tp kalini emily dah boleh di harap ler.. tak sangka beria2 dia menyental dan tolong kapur kasut.. bagus anak mama.. pasni, en papa boleh rileks ler. hehe..(harap2 begitu la)




p/s:-  maid aku balik kg..

5 comments:

Hirda Ibrahim said...

bagus emily.. dh le harap.
girl lain fr boy rsnya ko.
hardy aku x rasa dia leh sental samapi bersih.

wahida said...

kasut sekolah anak2 saya, anak saya si abang tu yg basuh...

basuh mmg x bersih sgt...tapi nak didik dia berdikari...lama2 sekarang dah makin bersih dia cuci...


bagus emily...rajin tolong papa dan mama...

Rasp said...

tu la tu sis...
nampak beriya iya tul emily menyental kasut tu....
memang dah leh harap lah anak dara u nie...

*∽ IZAN ∽* said...

baru nak tanya... rupanya Maid balik kampung hehehehe

bagus la tu Emily.. rajinnnn.. nanti kalo tak de Maid pun dah pandai basuh sendiri. good girl!

onniesham said...

eh poms.. ko dh ada maid baru ke.

rajin din n anak2 basuh kasut.. suami n anak mithali ni