Tuesday, April 30, 2013

Kenduri Kahwin di Segamat

Salam Bismillah
Mama Farhan & Emily

Patut update gambar kawin adik minggu lepas. tp banyak kerja pulak. so harini baru sempat update. tak pe lah, janji berupdatekan ? tema kat segamat kaler biru gitu. heheh kami sepakai anak beranak 5 orang pakai baju jubah turqoise. tudung pun sedondon.. memula dah beli 5 helai termasuk mak, last minit mak nampak tudung lain la plak. so dia jek pakai tudung lain. kami 4 orang tetap sama.. baju emily dan atul (anak kakak aku) di sponsor oleh umi dia.. tp untuk farhan dan farish, umi tak sempat nak jahit. heheh so belasah je pakai baju apa2.. hairband emily dan atul, aku yang reka cipta.. rasa macam kelakar la plak, al maklum keras tangan.. aku dah tak tau nak cakap apa. layan ajelah la gambar2 ni. oleh ye dalam majlis ni, aku mmg jadi penyambu tetamu dan merangkap jurufoto tak bertauliah. hehehe.


jadi flower girl anak aku. tp pakai baju kurung jek

headband yang aku buat sendiri. hehehe

derang pakai balik baju nikah. jimat. hehehe

candy buffet







untuk para tetamu . ingat tak biskut ni masa kita kecik2 dulu





dah tengahari mekap aku pun dah tak semenggah


 



kami satu family.. hubby aku jek tak de. huhuhu dia terpaksa balik KL sebab ada presentation dan exam
family kakak aku

family adik aku

family aku.. emily monyok jek masa ni ada la tu yang tak kene

anak2 sedara dengan mak saudara baru


aku bersama ibu mertua ku dan 2 kakak ipar aku.. yang baju pepel tu, menantu kakak sulung aku..

7 comments:

lieyalatif said...

Cantik sgt ko kak!!!! Dah kuruskan pakai ape pun cantik heheheheh....serius lawa sgt baju akak ngan kak rin...sedondon gitu...org rase kaler tu cantik sgt kak....tema majlis pun ceria....nampak grand nye...

Yg pasti candy buffet tu mesti hasil air tgn akak kan?...cun giler kak.....sure jd rebutan kan kak.....

Sori kak kekangan mase x dpt lieya pergi...tingin gak nak sampai ke kg akak....

Chekgu Azrine said...

tahniah utk adik sis.

NinaAz said...

kreatif akak nih. headband tu comel!. hehehe
selamat pengantin baru utk pasangan. barakallah!

Mooniqueen said...

dapat orang segamat ke?
Tah2 kenal sebab MQ pun orang segamat tapi bukan kg jawa la..
;)

mummy kimmy.com said...

wahh dah kurus dah pn.mimi kite ni..neweyy keep on ya ;)

Ayu Ayunie said...

tersenyum sorg2 biler tgk banner tu sbb pengantin nama wan & ayu. cam nama kiter n hubby lak.. hihi..
sedondon berjubah sume..

Anonymous said...

Meriah nampaknya kak..suka tengok setting tu candy corner tu.Comel je..