Monday, July 27, 2015

Selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir dan Batin

Salam Bismillah
Mama Farhan & Emily

Di kesempatan ini aku ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Maaf Zahir dan Batin.. tahun 2015 ni hari raya pertama di rumah keluarga mertua di Kulai..  Farhan dan Emily pun alhamdulillah puasa penuh.. tak tinggal pun walau sehari .. mereka pun dah besar, dah tau seronok beraya.. nak pakai baju baru, nak pergi jalan2 beraya dan dapat duit rayalah opkos.. oklah tema tahun ni adalah kuning.. dan kami sepakat belah mertua semua pakai kaler kuning.. tp kami memilih pakai kuning lembut ala2 air jagung gitu.. hehe.. 

Persiapan raya tahun ni simple2 ajer .. semua serba ala kadar je.. takde tukar apa2 pun .. perabut baru ke, langsir baru ke, sofa baru ke.. even balang kuih raya pun tak tukar.. apapun  syukur alhamdulillah di atas nikmat yang diberikan dan masih lagi diberi kesempatan untuk berhari raya pada tahun ni..

Mama dan Emily mcm biasalah tetap sedondon, cuma this year emily pakai baju peplum.. pastu lace tu tailor tu jahit terbalik pulak...  sebab katanya kalau lace ke atas tak nampak nanti lacenya menaik... 

nampak tak kat poket farhan tu??? haha spiderman nak ikut beraya

satu2nya bujang kesayangan hamba

bersama suami tercinta

saya sayang dia dunia akhirat.. 


aku yang sedikit berisi.. 

alhamdulillah tahun ni Emily teringin nak bertudung.. so aku belikan juga tudung sedondon dengan aku

dia mmg kaki bergaya

Keluarga sebelah suami.. 

suka gambar ni.. happy moment

Insyallah nanti aku letak lagi gambar raya seterusnya... untuk tatapan farhan dan emily bila dah besar nanti..

2 comments:

Inani Hazwani said...

Selamat Hari Raya :)

Akak Kembang said...

memang kerlassss baju kak mimi....