Monday, May 30, 2016

Random Pictures #1

Salam Bismillah
Mama Farhan & Emily

Harini kita tengok random pic ajelah.. aku selalu amik gambar tp tak tau nak citer apa.. so kita combine ajelah sekali arung..

Tag roti.. aku sebenarnya tak berniat pun nak kumpul.. tp sebab setiap kali beli roti aku mesti gantung tag tu kat rail pinggan aku tu.. sebab kalau aku buang, aku takut tak tau bile expired kat roti.. sikit2 lama2 jadi banyak pulak.. tp bila dah lama2 kumpul jadi cantik pulak tersusun.. dah hampir setahun lebih aku kumpul rupanya... dari 26 Mac 2015 - 25 Mac 2016.. sampai sekarang masih lg aku gantung tag2 tu lagi. dah mcam hobi pulak..


Bulan lepas renew pasport Emily, gambar belah kiri ms dia umur 5 tahun.. yang gambar hitam putih gambar terbaru umur 10 tahun.. dah lain muka dia. nampak lg matang nak2 pakai tudung kan. tp gambar hitam putih mmg tak secantik gambar berkaler kan.. gambar aku kat passport pun tak cantik sangat.. dah rupa bibik2 je aku tengok pasport aku.. hahaha



Sabtu lepas aku pergi redeem cenderamata dari Tupperware sebab aku jadi Ahli.. dah alang2 redeem, tengok katalog ada tupperware baru untuk edisi raya.. cantiknya kaler purple.. mmg sangat2 menawan kalbu.. Rice Smart pun cantik.. nak2 dapat free 6 biji mangkuk tu.. untung sangat2.. dah la beli dengan harga Ahli.. jimat sangat..


Ni guru kelas Emily.. hehe sorry cikgu saya letak gambar kat blog saya.. Cikgu Wan Faizatul Akmar.. Cikgu Wan hasilkan novel kanak2 terbitan Ana Muslim.. baru je disiapkan.. 


Anak murid cikgu of course la dapat merasa awal buku karya beliau kan.. tajuk buku yang cikgu Wan hasilkan "Princess" Alia Antibakteria. heheh comel je tajuk.. kebetulan plak Emily mmg peminat buku2 Ana Muslim..



ha nak ajak korang beli kasut ni kalau korang rajin pi pantai ke snorkling ke.. act aku pun tak tau bila nak pakai kasut ni.. beli je sebab ada offer.. kot2 ada perancangan nak pi pulau tioman ke, pulau perhentian ke kan senang.. oh ye aku beli ni di Sport Direction.. berbaloi2 dengan harga dia.. 


Gambar last untuk harini.. yehhh aku dah ada kawan main congkak... bila anak dah besar, dah boleh ajar macam2 rasa seronok pulak..  kadang2 kami main dam ular, main scrabble, main saidina... main dam aji je belum ajar lagi.. oklah kan bg dia pendedahan main congkak ni. mana tau ada game indoor kat sekolah nanti boleh la dia join..



Ok jumpa lagi nanti ..

No comments: