Tuesday, March 8, 2011

❤ Hadiah untuk abang, tp x sangka kami pun dapat juga ❤

Salam  Bismillah
Mama Farhan & Emily

Ok citer lama lagi.. citer akhir bulan 1 haritu sebenarnya.. kami ke KLCC untuk beli hadiah my hubby.. macam biasa ar kami kalau bab2 hadiah mana reti suprise.. selalu kami pilih sendiri hadiah apa yang kami nak, senang sebab kita dapat ikut citarasa kita sendiri. hehehe, ok this year my hubby kata nak jam tangan.. so aku pun bawak la dia kedai jam.. so abang sila pilih mana berkenan, nanti i bayar...


pilih punya pilih, adalah sejam gak la aku tunggu dia pilih .. akhirnya dia pilih jam jenama ni.. ok la jugak sebab dia pun tak pernah ada jam brand ni..


sebagai upah kami menunggu dia pilih jam, tetiba dia ajak bebudak gi beli Toy R Us ..
adik dapat Baby Alive .. senyum panjang melebar



farhan sekarang kemaruk Battle Force Five.. semua mainan dan set dari bag sekolah, wallet sekolah, pencel sekolah semua pun battle force five


untuk aku???? dapat apa2 tak???



haah tak sangka dia plak belikan aku jam tangan jugak.. jenama sama macam dia punya.. tp yang best sebab kaler PINK.. ooo syok! thanks abang, belanja kami jugak..

14 comments:

Mimi said...

mmg best..dpt upah dr papa dorang sbb menunggu..
comey sgt jam ko kaler pink...

onniesham said...

aku pon suka kalo camni. aku bg dia hadiah, dia bg aku hadiah jugak. hahahha. baiknyer din ni. suami mithali nih . sonok anak2 ko dpt menan baru.

LyNn HaMzAh said...

syok mcm nie kak...hehehe...

Unknown said...

wah bertuahnya bdn...dpt gak present nya

*∽ IZAN ∽* said...

woh woh wohh!!! manyak untungg.. belikan hadiah sendiri pun dapatt! Memang harus senyum lebarr hehe.
Izan first time tau pasal baby alive memang terujaa.. yang tak tahan siap kena salin lamping & bagi makan. dasat betul budak2 sekarang punya toys. Dania kalau nak kena suh dia penuhkan duit tabung dia dulu la jawabnyaa heheheh

p/s: lama tak updatee.. busy ekk.. rindu plakk ngeh ngeh ngehh!

Cik Nurul Pinky said...

wow..wow..wow yang lain nurul tak kisah sangat tapi tang jam tangan warna pink tu yang tarak tahan ooooooo

Jasfyra said...

uih,dah bnyk entry akak saya xjenguk..

kak, best nya masing2 dpt hadiah.jam akak tu cute ar sbb kaler pink

yg entry mkn2 tu saya suka gila la..bkn sennag nk dpt food camtu kt kl kan.teringin nk rasa daging landak.sedap eh?durian tu jgn ckp la..akak saje je kan snap dekat2..mmg terliur dah ni..rasa nk jilat screen jek..kakakaka

yg umah mak akak tu, xsangka sampai camtu sekali..ingat banjir sikit2 je.rupanya mmg tinggi air naik ek.tp bagusla brg2 letrik tu masih leh diguna.leh pakai tips akak bg tu.jgn on dulu.jemur sampai seminggu kan..

Nur a.k.a admansyah said...

Oooo... in ler buah tgn yg hampir sama ngan saya yea! cantikkkkk bangeeetttt!!! nmpk elegance kan?

alhamdulillah... rezeki bini kan? hehehehe

rasp said...

mmg bestnya sis...
rezki satu keluarga tu....

~aSHa~ said...

sama jenama la kita...dah 7 tahun menggunakan titus..

Zana_MamaBatrice said...

phewwittt....titus tu kak....mahal gark harganya tu...
wah..abg din merah..ko nyer pink..sgt sesuai dan sangat padan ler...mmg cun jam korang...

adoi..baby alive kak...aku ngeri jer bila pikir baby alive nie...harga for sure mahal punya...tp yang paling tak tahan tu...coz' aku sendiri seram tengok dia kak...pernah sekali tu...tengok kat mana erk...sekali dia gelak2 sendiri ko...terkejut aku....haish..nie buat nya beli pastu dia gelak sendiri tengah2 malam...mau tak tido aku kak...ha ha ha
tp tak kisah ler....yang penting emily happy yerk

attyfir said...

cantiknya jam tu.kty paling suka part ada bling2 tuh

aiDieNa said...

Ehh.. cantik lar jam pink K. Mimi.. seyes.. I loike!

Hirda Ibrahim said...

ehhh aku pun suka baby alive tu..
yer la ko, zaman kita kecik2 mana ada benda alah camtu.

jam ko tu pun comels le.. siapa ada bling2 tu kan?