Friday, December 27, 2013

Photobook Malaysia yang kedua - Album Umrah Ziarah Istanbul Turki 2012

Salam Bismillah
Mama Farhan & Emily

Harini aku nak share gambar2 dr photobook kedua yang aku buat.. beli kat groupun la.. murah je RM52.. kalau beli kat kedai gambar mahal giler.. oleh sebab aku puashati dengan hasil photobook pertama, tu sebab aku beli lagi.. so far mmg cantik2 hasil nya... sajer buat kenangan seumur hidup.. untuk anak cucu cicit tengok . hehehe

cover depan
Istanbul Aku Datang!
 




















Cover belakang


p/s.. masa ni aku gemuk kan. heheheheh

7 comments:

PetakBunga said...

kreatif arrange gambar bulat2 tu..
makanan ke apa tu?

faizaerina said...

best je tgk akak nyer photobook,, kita mcm nk beli tp malas pulak nk pilih gmbr,, hihihi

blog-tips-kurus said...

akak pilih yg mane satu ye?

cantik susun gmbr2 tu. kreatif!

ZarinAziz said...

Kenangan terindah..harus diabadikan..cantik n kemas hasil kerjanya..

Unknown said...

cantik ler kak
puas hati kalau camtu kan..udah ler harga murah..quality ok..

zana nak download tak lepas2 kak..
menyampah betul tau...

NinaAz said...

cantiknyaaa kak.. kenangan tuu :)

Unknown said...

Assalam mimi...
akk memang pengikut blog mimi..tapi akk bukan la penulis blog yg tegar..
akk berminat la nak buat fotobook ni tapi tak pandai..mcmana ye...