Wednesday, November 6, 2013

Wordless Wednesday - My 1st Photobook by Photobook Malaysia

Salam Bismillah
Mama Farhan & Emily

Inilah hasil pertama Photobook yang aku buat.. malas dah nak cuci-cuci gambar, pastu nak beli album pulak.. so buat je macam ni.. senang.. hehehe.. selamat menjamu mata.. oh ye, aku beli voucher kat groupon .. lebih murah dan lebih jimat..

Cover Depan

Cover Belakang






















P/s:- ada 2 photobook lagi bakal menyusul.. tak sabar!

3 comments:

Rasp said...

bestnya.....
oooo gini lah ek photobook tu...
pernah tgk kat groupon...
tapi cam tertanya2...
how will it turn out to be...
now i know....
best best best...

Aida78 said...

salam wahhhh bestnya mcm ni kan x yah nak g cuci gambo mcm ni siap leh cerita lagi....

lieyalatif said...

mmg cantik cun melecun kak...pandai ko edit kak....lieya punye ni baru siap edit....tgl nak send jek....tgu date groupon ni .....