Friday, January 10, 2014

Photo Instagram Cik Puan Mimi #1

Salam Bismillah
Mama Farhan & Emily

Harini just nak share few pics yang ada kat instagram aku.. dah letak kat fb, tp nak letak kat sini plak..

Koleksi Hello Kitty.. yang atas paling latest sekali.. yang bawah tu dah lama

Koleksi sepit kuku.. yang dari korea kakak aku bg.. dia balik dari korea tahun lepas.. yang Guangzhou China tu pulak mak aku bagi, balik dari cina gak.. yang singapore aku beli sendiri masa pi singapore baru2 ni

ABC yang marbeles.. tengok la kaler dia tu.. mengancam kan.. ni kat gerai makan depan hotel New York Johor Bahru

orang sibuk dengan kek cheese meleleh.. aku pun nak try gak.. mmg lemak berkrim la... (gambar lama)

tasbih lama versi baru.. korang suka guna yang mana.. aku pakai yang digital je.. dalam keta pun boleh


ni shower gel ye.. beli kat Sasa Hong Kong.. mmg sedap bau dia.. sayang nak guna..
Mee goreng Shirataki Atkins .. mee tu kenyal2 ala2 suun, tp dia dibuat dari ubi kalau tak silap

Nasi goreng bunga kobis atkins juga

tu je.. nanti kalau ada lagi aku letak lagi ok..

1 comment:

attyfir said...

As Salam mimi
kty dua2 tasbih pakai.
kalo lepas solat kt umah kty guna tasbih jenis lama

kalo kt opis, atau dlm kete ..g masjid guna digital.. kdg suka guna yg etasbih kt hp .

terliur nengok nasigoreng bunga kobis .