Wednesday, September 28, 2011

❤ Sukan Tahunan SKBBS ❤

Salam Bismillah
Mama Farhan

Ok ni sajer nak citer kisah bulan 7 okeh. hehehe.. ada sukan sekolah. sajer je citer buat kenang kenangan.. pagi2 sabtu lagi kitaorang dah terpacak kat sekolah dia.. dah la panas kan. tp tak pe panas pagi, tak hitam pun. dapat vitamin lagi kan. hehehe




ni hadiah untuk pemenang




acara pertama, lompat dan tangkap bola kot. hahah lupa la..



farhan siap pose lagi sebelum lari. hahha saba je la



haha ko tengok la, aku snap gambar farhan lompat, tp kepala tak de la pulak. hahahahahah


rendah je anak aku tu...



menunggu giliran acara kedua





acara pertama dapat no 3, tp acara kedua dapat no 1. ok la tu kan.. aku tak tunggu lama pun, abis acara farhan, kami terus balik rumah sebab ada kawan nak datang rumah


3 comments:

ZanaNordin said...

fuh...panasnya kak time nie
ala.....farhan comel ler..
dia ikut baka ko kak..comel jer...emily tu mcm ikut baka abg din jer...coz' dia tinggi sikit berbanding farhan...

takpe..anak lelaki ikut mak
sejukk jerrrr..ngeh ngeh

CuppyCakeMommy said...

educational toys promotion ..
it is fun and smart toys for your kids..

visit our page at

www.smart-intelligent-toys.blogspot.com

for further inquiry kindly contact us at ysalli@yahoo.com

Nur a.k.a admansyah said...

hehe... Aiman punye sukan pun sy blom update lagi! ntah.. rase mcm dah bertahun kena tinggai ketapi so... tgk arrr!

Cute jer Farhan kt tgh2... Yg ptg dpt adiah wat kenangan nanti, kan? :-P