Tuesday, May 15, 2012

❤ Dating sambil makan Pau - Pau Yik Mun ❤

Salam Bismillah
Mama Farhan & Emily

Amat jarang aku lunch dengan hubby aku, tp minggu lepas hubby ada hal kat KL, so dia calling2 akuk ajak lunch, tp sebab perut dah kenyang makan kul 10 pg, tak de la beria2 makan lunch, so kitaorang just makan ringan2 kat plaza hartamas.. ting! jom kita makan pau.. ala pau yang gelemer tu.. PAU YIK MUN..


tak de la order banyak sangat.. 3 bijik ajer.. pau kacang, pau ayam dan pau daging..


salah satu isi dalam pau tu.. fuhhh panas2 sedapp


jom mamam pau..
(ayo apasal eyebag semakin ketara.. ada petua tak nak hilangkan???)


eceh eceh memalu plak dia bila aku snap gambar.. elek la bang.. abangkan gelemer..


tak tahan tengok meja sebelah order chicken chopp.. akhirnya terjebak jugak order chicken chop. heheheh.. banyak giler bawah dia letak atas ni.. tak de nyer aku makan bawang2 ni seme..


nanti nak try yang bebetul kat Tanjung Malim punya.. asyik makan kat Plaza Hartamas ni yek..

3 comments:

Unknown said...

phewwit....kak, kaler tudung ko cantik arrr.

pau....hemlin fanatik giler ngan pau
kalau boleh hari2 nak layan pau, zana jer malas nak layan
selalu beli pau kat taman intan jer....
yg sedap ada pau sate...

byk tul bawang kat chicken chop ko kak

onniesham said...

owh kt hartamas ada branch yik mun ke? aku salu pegi yg kt tg. malim tu je. pastu tapau ngan jem kaya dia skali. sedappp. mkn panas2 lg sedap.

ratna said...

Gebunya pau dia!