Monday, January 12, 2015

Photo Instagram Cik Puan Mimi # 9 Aidijuma

Salam Bismillah
Mama Farhan & Emily

Harini aku letak gambar pakai tudung Aidijuma lak.. sekarang tengah kemaruk ber Aidijuma padahal orang dah lama pakai, barulah aku ni terhegeh2 nak pakai.. dalam 2 bulan hampir 30 helai aku beli... sebab aku rasa tudung aidijuma ni harga dia mampu milik la .. tak la semahal tudung lain. so ni antara tudung2 yang aku dah pakai, next time aku letak lagi ok aku pakai tudung aidijuma corak lain.. ada yg aku tau nama, ada yang tak tau nama, tp suka corak2 dia


pink blossom



old keys

Owl

Vintage Green


2 comments:

Najib Ariyan said...

Errr salam singgah... bagi orang lelaki tak kenal nama2 tudung ni... tau orang pompuan pakai tudung jer hehehe

Hirda Ibrahim said...

yer betul... harga dia sgt affordable. aku pun ada 2 helai. dah lama beli. tapi pakai adalah sekali. dah lama x pakai bawal kan?