Monday, January 26, 2015

Photo Instagram Cik Puan Mimi # 10 Pandora

Salam Bismillah
Mama Farhan & Emily

Harini aku nak share lg pandora yang aku pakai. hehehe jangan boring na... sebab pandora2 ni sama jek sebenarnya, aku tukar2 susunan ajer.. ikut kaler baju dan tudung. hehehe 



 

yang ni aku kat bawah, emily di atas.. aku belikan dia bracelet saiz 16.. muat, tp kene letak banyak charm.. so aku pakaikan charm sedia ada je untuk dia.. hehe

ni princess ring.. tp aku pakai mcm tak muat.. tak selesa di jari.. nak jual kat kawan2 je.. sebab aku ada aim cincin baru

2 comments:

sharminie zainul abidin said...

si kecil pun berpandora juga ye. comel nye. anak saya plak tak suka pakai. huhu... seronok bila tengok tangan2 comel pakai gelang or bangles.

Mrs Little Voice said...

Kita pum tgh gile pandora...hehehe