Friday, July 29, 2016

Lagi lagi raya

Salam Bismillah
Mama Farhan & Emily

Hari raya ke 3 (raya ke 2 kitaorang duduk rumah je) aku dah balik ke kulai.. tp sebelum sampai rumah mertua aku sempat beraya kat rumah kawan ex vokay aku..


terima kasih suami aku sebab bawak aku pi beraya rumah kawan. pdhal dia puasa harini.. sanggup dia layan aku pi beraya
 
ni kawan dari sekolah.. spm 1993



Ok hari raya ke 4 aku pergi rumah kakak ipar sebab anak dia nak kene risik.. so pagi2 kitaorang dah start masak2 untuk jamu orang datang..

potd harini..

mula2 aku bergambar dengan kakak-kakak ipar aku

pastu mak mertua aku masuk

masuk plak anak saudara 2 orang
masuk plak emily

eh makin ramai pulak. hahaha

dengan anak anak mama
 

ni la farah orang yg bakal kene risik.. sweetkan 

dengan anak2 saudara suami 
dengan keluarga yang datang merisik 
kat luar aku melayan anak2 saudara ni berposing2.. aku rasa dah macam sebaya ajekan. hahaha


 


 Ok itu ajer.. bye..


No comments: