Wednesday, February 22, 2012

❤ Mee Udang Kuala Sepetang ❤

Salam Bismillah
Mama Farhan & Emily

Masih entry bulan 12, hahahaha betul ni, korang tak silap.. citer bulan 12 ni, bukan citer bulan ni.. kitaorang jalan2 ke Wangsa Maju, untuk cari port nak minum petang.. so hubby kata kawan dia kata ada Rest. baru Mee Udang kat situ, jom kita pi cari kedai tu.. ronda punya ronda, akhirnya jumpa... laaaa sederet dengan butik Ariani rupanya... tp kedainya di hujung jalan...

Pada yang suka makan Mee Udang Kuala Sepetang.. moh le gi restoren Mak Jah ni.. senang je nak cari... kalau tak conpiden, cer google map yekkkk


harga dia boleh tahan la.. kalau nak puas ratah udang, amik la Mee Udang Spesial RM12.00 tu.. udangnya besau besau.. baru puas ratah2 gitu



tu dia... Mee udang Spesial dah sampai.... jemput tengokkkkk sambil telan air liur..


haaa besau tak Udangnyer....... mmg puas makan ler..


dahhhh jangan lupa gi sana yek.. penat dah promot ni

4 comments:

♥♥♥ سواي @ ماما ايمان شاهيراه ♥♥♥ said...

sedapnya mee udang mak jah ni kak...saya pernah makan sekali... dah la tgh lapar ni kak....

bonda dadif aka akish said...

wow!!!!!

telan air liur sdh pepagi hari..

=)

geez said...

Wah.......sedapnya....... terliur plak.... ^_^

ratna said...

Spesel betul ni sbb x nampak mee. Nampak udang jer..