Friday, July 25, 2014

Selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir dan Batin

Salam Bismillah
Mama Farhan & Emily

Alhamdulillah, sebenarnya dah seminggu lebih saya sampai kat sini dan 2-3 hari selepas tu saya kurang sihat, adalah demam 3-4 hari juga. tapi sekarang alhamdulillah dah sihat sepenuhnya.. Insyallah saya akan cerita kan pengalaman umrah di bulan ramadhan lepas raya nanti ok..

Di sini, saya ingin menyusun 10 jari jika ada kesalahan saya sepanjang saya berblogging, manalah tau kalau ada salah dan silap tutur bahasa, menyinggung perasaan sapa2 ke. atau ada yang merasakan saya riak dan takbur.. maafkanlah saya ini.. saya juga ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Maaf Zahir dan Batin.. semoga kita semua sama2 dapat menyambut hari lebaran dengan keluarga tersayang.. Insyallah esok pagi kami sekeluarga akan pulang ke Johor.. doakan kami selamat sampai ke destinasi kami.. kita jumpa lagi selepas raya ok.. Insyallah


Salam sayang
Mim, Din, Farhan & Emily

3 comments:

Unknown said...

Selamat hari raya puan mimi dan keluarga. Semoga selamat sampai ke destinasi yang. dituju. Aamiin.

Anonymous said...

Selamat Hari Raya kak Mimi yaaa

Mahap zahir batin

eynda said...

Salam Aidilfitri... cantik gambar ;-)