Friday, March 27, 2015

Happy Birthday To Me & My Twin !!

Salam Bismillah
Mama Farhan & Emily

Harini kita skip citer pasal Percutian Bersama Pak Nil.. Insyallah minggu depan aku sambung cerita okeh... di sini aku nak abadikan citer pendek kenangan sambut hari lahir bersama seorang sahabat..

Sebenarnya harijadi aku dah lepas pun.. 18 Mac 2015 yang lalu.. Tahun ni special sikit sebab aku jumpa kawan yang sama umur, lahir pada tahun, hari dan bulan yang sama .. yang paling best sebab ic kitaorang yang depan tu sama. hehehe opkoslah kan.. dah mcam twin kan? tapi kawan aku orang sabah, aku orang johor.

Actually dia baru masuk kat opis aku.. baru tak baru dlm setahun la juga. masa aku dapat surat pertukaran dia masuk opis aku, aku terkejut nampak no IC dia sama dengan aku. tu pasal aku tau yang kami ni sama baya.. pastu kitaorang plan nak celebrate sama2..

inilah dia Hasleena Abdul Jalil .. orang sabah.. manis orangnya

Kek kami... sepotong sorang pun cukup!

Hasleena buat suprise kat aku.. bagi aku bunga.. next year aku pun nak bg bunga kat dialah!




Semoga persahabatan kami berkekalan.. actually kami masing2 ada tukar2 hadiah.. Hasleena bg aku set minyak wangi, dan aku bg dia set Tupperware (bukan tipuware tau hehe) tp lupa nak snap gambar! hehehe

En Asben bg aku hadiah apa pulak??? tunggu!!! hehehe

2 comments:

~aSHa~ said...

hepi besday kak..
semoga bahagia selalu dan dilimpahi rezeki

faizal mohamad twon tawi said...

selamat hari lahir