Monday, March 30, 2015

Hadiah Birthday

Salam Bismillah
Mama Farhan & Emily

Alhamdulillah, hari lahir tahun ni dapat handbag .. lama dah aku tak beli handbag baru.. rasanya dah hampir 3 tahun.. so tahun ni en asben tanya nak hadiah apa, aku cakap nak handbag baru.. boleh buat raya terus.. so inilah dia handbag yang aku idam2kan.. simple aje.. tp puas aku cari yang betul2 idaman hati.. pergi MK di Penang, tapi kaler yang aku nak tak ada, pastu ke JPO, tengah sale 20%-30%, tapi handbag yang aku nak pun tak ada .. last2 rupanya yang aku berkenan tu ada kat Butik MK di One Utama aje. hahaha dekat aje dengan rumah...sabar jelah..


tersenyum kegembiraan dapat handbag idaman hati.. hahah jangan lah keji ahkak ye..

tu tangan abang sado kat butik MK

MICHAEL MICHAEL KORS JET SET EAST WEST SAFFIANO TOP ZIP TOTE 

Inilah dia handbag idaman hati tu.. tak de la design meletop sangat pun... handbag ni sedang elok dengan aku yang kecil molek ni.. kalau design lain besau2 gabak dari aku.. tak padan pulak tengok. this time try amik kaler merah.. dari jauh dah nampak. heheh

3 comments:

~aSHa~ said...

ahkakkk sy pun berkenan yg gini...cun kan

Siti Rohaida Yusof said...

wah..cantiknya beg

Mrs Little Voice said...

cantik and kiut gitew