Thursday, March 29, 2012

❤ Koleksi Fridge Magnet (FM) ❤


Salam Bismillah
Mama Farhan & Emily

Harini tak mo celoteh pepanjang la.. ni sajer nak share koleksi FM yang aku kumpul.. dah lama gak aku kumpul ni, rasanya sejak aku kawin kot.. ada yang orang bagi, ada yang aku beli sendiri, ada yang tukar2 dengan kawan2 ... pendek kata mmg dah banyak giler la koleksi fridge magnet ni.. tp yang aku letak ni semua yang dari oversea tau.. yang dalam negeri aku tak sempat nak snap.. actually banyak lagi gambar FM ni, tp kalau nak tengok, tengok kat FB aku ajer la yer.. malas nak tepek semua... ada FM dari Singapore tp nanti aku buat kat entry lain okeh ..



















comel2 kan FM.. ada sapa2 nak bg souvenior kat aku?? 

3 comments:

Fazlinil Irma said...

nanti akan tambah dari turkey pulak. :)

Lynn Huraiza said...

memang cun la FM yang akak ada...lynn nie baru start nak kumpul...

Zana Nordin said...

byknyerr kak mimi koleksi FM dari luar negara...

zana pun dah start mengumpul FM dah nie
gara2 kak mimi..seronok plak tengok koleksi fm kak mimi