Friday, February 10, 2017

Jejak Korea Cik Puan Mimi - Street Food Korea

Salam Bismillah
Mama Farhan & Emily

Harini kita tengok street food apa yang aku sempat beli kat sana.. biasanya aku beli kat myeondong ajelah.. aku nak try pau kukus kat nami island tp tutup pulak.. 



ada banyak rasa, red bean, sweet potato, nutella, banana dan cheese .. aku beli yang rasa cheese.. sedap sangat.. rasa manis2 pun ada = KRW 3,000

banana crepe.. aku lg sedap dari yang kat krabi tu .. 2 kali anak anak beli sebab sedap sangat katanya = KRW 5,000




Kebab ayam = KRW 8,000
ini kulit buah delima.. yang di proses jadi air delima


dia perah pakai mesin / alat tu

rasa kelat2 masam.. tp mahal nak mamp** dah la sikit aje ..... sekali beli jelah .. KRW 6,000

roti telur .. bg aku tak sedap ... KRW2,000

Honey Pancake ... sedap... KRW 2,000... halal ye


Odeng .. KRW 1,500 .. 1 cucuk
penuh perasaan anak aku makan

ok yang kat bawah ni satu satunya aku beli kat subway..  Deli Manjoo = 10  biji KRW3,000


comel.. dan sedap.. ala2 kaya ball bau dan rasa dia.. aku beli time anak aku dah kelaparan buat alas perut


Ok next... last part... Souvinir & Skincare .. byee..

3 comments:

Anonymous said...

wah bestnyee..harap2 ada rezeki nk ke sini gak hihi

MrsEnoxis said...

Sedappnye!!!

Akak Kembang said...

bestnya ... macam2 makanan selalu nmpk kat tv ...