Tuesday, August 9, 2011

❤ Hobi baru saya - Felt Hair Clips ❤

Salam Bismillah
Mama Farhan & Emily

Ok harini aku nak share hobi baru aku.. Felt Hair Clips.. benda ni dah ramai yang tau buat. Aku je yang baru sibuk2 nak buat. nak kata susah, senang jugak, nak kata senang, leceh la jugak..  apapun yang penting minat.. kalau minat, mmg boleh siapkan hasil yang kita nak. insyallah

Aku buat ni suka2 je, belom tergerak hati nak buat bisnes. ialah masih baru kan. Gambar2 ni aku dah share kat FB.. ialah mana tau ada yang tak tengok kat FB aku kan, so inilah dia.. insyallah esok aku ajar or bg tutorial cemana nak buat..

Inilah antara dah siap dan digantung













sajer letak gambar besar-besar kasi korang tengok. heheh mana tau tergerak hati nak buatkan. leh la tengok idea kat sini.. hasil pun tak berapa kemas nak2 tang jelujur tu.. masih perlu dibaiki kekemasanya

6 comments:

♥♥♥ سواي @ ماما ايمان شاهيراه ♥♥♥ said...

kreatifnya akak :)

~aSHa~ said...

kena rajin dan kreatif.....

ZanaNordin said...

waaaaa......bestnya kak
meriah ler emily ngan sepit rambut hasil tangan kreatif mama dia....
makin cun ler anak dara tu melaram ngan sepit rambut baru sumer.....

-SharleenZawawi- said...

wah wah wah kreatifnyeeeee... geram tgk cute2 belaka... bila nak bukak tempahan.. ngeeeee...
saya ni bende comel2 camtu maleh skit... tu la kan kalau dah minat & rajin semer leh jadik kan kan...

よしくに みやこ said...

alahai....
comelnya! akak jual ke nie?
or sekadar hobby? :D

.:Mama Dhia:. said...

sangat comel..tak jual ke kak??
tangan tak de seni la..mesti tak cantik cam akak buat ni..