Monday, August 8, 2011

❤Residence Desa Lagoon Resort ❤

 Salam Bismillah
Mama Farhan & Emily

Seminggu sebelum puasa kami semua pergi bercuti.. ala dekat jer .. kat PD nun.. hehehe tempat yang menjadi pilihan ialah Residence Desa Lagoon Resort.. tempatnya rumah2 sebijik. 2 tingkat dan ada yang 2 bilik ada yang 3 bilik.. view pun sangat menarik.. sebab dekat dengan kolam dan dekat jugak dengan tepi pantai.


sampai kat bilik, budak2 ni tengok kat tepi rumah tu ada tasik kecik.. banyak ikan2 kecil.. sekali rupanya ada benda lain yang derang ni pi tengok



ada biawak rupanya...


geli gelemen la pulak aku letak gambar ni


Amacam, cantik tak chalet ini? cantikkan kan. tenang je tengok



semua aku amik dari pandangan arah chalet aku. tu yang aku cakap view dia cantik.. yang bawah ni view nak ke laut . eh ternampak plak tangan budak2 nak bg ikan makan biskut kering





budak2 mmg tak nyempat2 nak tunggu mandi. nasib baik pergi bukan cuti sekolah, so mmg anak2 kami je kongker kolam ni. ada la 2 family gak, tp derang mandi kejap. lgpun anak derang dah besar, so tak kacau anak2 kami semua.. best giler laa





dah redup sikit, kitaorang turun masuk laut.. masa tu best sebab air tak pasang  sangat. budak2 yang selama ni tak pernah2 turun laut sebab takut pun leh masuk dalam laut. tp masa tu tak snap pic la sebab semua berendam dalam lautkan..






yang ni keesokkan harinya. sebelum balik wajib mandi lagikan. aku tak turun awal. sebab nak kemas kain baju dulu, so snap pic anak2 dari atas tingkat 2 chalet.. zoom ajer ni






sebelum balik, mama dia ni wajib la posing dulu. buat kenang-kenangan kan.. bila lagi nak amik gambar




bye-bye Residence Desa Lagoon Resort. ada rezeki kami datang lagi..

2 comments:

eynda said...

Best jugak resort ni :-)

POSH76 said...

mmg geli tngk biawak tu...bess gak tempat ni