Thursday, September 26, 2013

Bila suami memenuhi kehendak isterinya. awww

Salam Bismillah
Mama Farhan & Emily

Hehehehe korang ni, tengok tajuk dah pk ke lain kan, kan kan.. tak de lah, sebenarnya aku perlukan periuk nasi baru.. yang sedia ada kat rumah ni besar.. untuk 2.8L.. periuk nasi tu aku jarang guna sebab aku menyampah.. selalu berkerak kalau masak nasi 1 pot je. maklum la sejak diet atkins kan, jarang la masak nasi banyak2.. masak untuk budak2 je.. Selasa petang minggu lepas sebelum balik kerja, kul 4.36 pm aku whatpps kat asben aku..  dua minit kendian dia pun balas. hehehe

hehehe Demi isteriku tercinta ... tak tahan tau.. pastu ingat dia kata "nak beli petang tu jugak" nak memainkan aku.. sekali betul...
 
gambar pertama :- sampai kedai dia whatapps aku gambar Panasonic ni.. aku cakap tak mo, sebab sama jenis mcm yang lama, periuk dalam dia tu besi biasa, mudah kerak
 
gambar ke dua - dia whatsapps aku gambar yang ni plak ... 1.2L haaa yang ni baru betul, aku suka sebab dalam dia besi kelabu, tak mudah kerak

 jeng-jeng.. balik2 rumah terus dapat...


pasni senang la nak masak nasi untuk anak2.. setakat 1 pot je kan.. apa ada hal, compem tak berkerak.. thank you abang.. periuk 2.8L tu kita simpan, bila tetamu ramai datang baru guna yang tu plak. hehehe

7 comments:

mama leen said...

betul la kak.. kecik senang sikit.. nak makan berapa org je kan

mrs Fiza said...

tp sy pakai periuk kecik 1L jgk msak utk anak still kerak jgklah kak..haihh

Chekgu Azrine said...

Yelarkan...kck msk 3-4 pot pun ok jgk

beta kupu said...

aah btl tu akak, klu yg kale klabu tu dia xkerak lgsg!

Zana Nordin said...

hah! ko pun cari periuk nasi kecik yerk kak..
keluarga kecik mcm kita nie mmg perlukan periuk nasi kecik kak...tak berbaloi periuk nasi besar tu kak....

zana pun mencari gark...dah bagitahu abang...tapi tak terbeli2 lagi..x kira...cuti nie nak ajak dia pergi gark....

♥ Leily | Ummi Alya Husna ♥ said...

untung cik abg memahami tau!

kak mimie,
share le cara diet atkins cara kak mimie..
gian nk DA gak,
nk kecilkan drumstik.. heheh

~aYu~ said...

untungnya cik abang terus bagi bile bini mintak apa-apa ni...