Monday, September 30, 2013

Main baking2 dengan my lil Emily... Nutella Cupcake

Salam Bismillah
Mama Farhan & Emily

Semalam tak de apa2 nak buat.. anak dara aku sibuk ajak aku baking.. macam la mak ko ni terer bebeno nak baking-baking ni kan.. so teringat haritu  HIRDA dan LIEYA sama2 pernah baking Nuttella cupcake.. bahan2 pun simple je.. semua ada kat rumah.. terus aku zas-zas bukak blog hirda untuk tengok resepi.. sama macam kes Lieya, aku pun menderhaka bubuh telur dua biji sebab telur aku kecik. hehehehe




simple jek bahan2 dia

budak busyuk masam tak mandi pagi dah tolong mama buat cupcake


 
tetap nak tolong pegang padahal mixer ni boleh stand sendiri kan.. main jek lebih tu
buh tepung
 


abaikan table top aku yang dah pecah tu. huhu bila nak repair..
panaskan oven
saki baki bancuhan nuttela tu dia pi makan.. dia kata
SEDAPPPP
baru jek masukkan
sudah naik dengan gebunya
          
tray pertama

tray kedua.. oleh sebab tak de topping apa2.. emily pun cucuk ler biskut love letters ni.. sukati ko lah nak..
Selamat mencuba..

4 comments:

Rasp said...

simple betul resepi dia...
leh try bebila ni...

wahhh pandai emily tolong mamanya...
dah leh harap dah anak dara u ni sis...

Hirda Ibrahim said...

Wahhhh syabas. Comei2 cuppies dia.
Comei je apron emily.
Ni kiranya ko merasmikab oven ko le ni kan poms.

emy said...

simple resipi tu..leh cuba bt ngan anak dara sy lak...

attyfir said...

nampak sedap lak letak love letter :)