Thursday, October 3, 2013

Sukaneka Sekolah Bandar Baru Selayang

Salam Bismillah
Mama Farhan & Emily

Sukaneka sekolah anak2 aku baru2 ni.. jom tengok.. biasalah, aku ni mesti excited kalau bab anak2 kan..  mak pak lain duduk bawah khemah tengok anak2 bersukan tak nak berpanas.. tapi aku siap pi dekat2 sebab nak bg moral support kat anak2.. panas terik okeh.. tp tak de hal la.. janji dpt tengok anak2 sukan..

mana Emily?


nyanyi lagu Negara ku



 

 

jom tengok budak2 ni







2 comments:

~aYu~ said...

teringat pulak time kiter kecik dulu.. camnela rupanya kan...

lieyalatif said...

meriah kak sukan sekolah a'am ngan emily...budak2 ni punye sukan sebelum puase ari tu dah buat tapi akak tau lieya tak pi pun sbb dayyan demam so kene la dok umah ....tak de kenangan gambar mcm akak nieh....