Tuesday, October 1, 2013

Ratah udang @ Bubba Gump

Salam Bismillah
Mama Farhan & Emily

Sabtu lepas, kami keluar ke The Curve.. sebab nak tukar baju aku.. salah beli la plak masa hari jumaat keluar dengan member2 opis .. so dah alang2 ke sana, kami pun makan2 jugak la kan. takkan dah jalan2 tak makan.. memula nak makan kat Pulau Ketam yang selalu aku makan, tp en asben nak makan udang la pulak.. dia kata jom ke Bubba Gump.. oklah bang, SYMP ....

Jom pilih2 menu.. untuk appetizers kami amik set  Dynamite Shrimp... sat kat bawah aku tunjuk gambonyer.. sedap gak. sebab dia ada rasa sos thai yang ala2 pedas, masam dan manis tu..


Shrimpers Net Catch.. ada yang 300gm dengan 600gm.. kami amik 300gm.. tu pun mengah nak abiskan berdua.. budak2 ni mana reti makan seafood.
 

cam biasalah budak2 derang kasi kertas kaler2 dan game ni..
air aku - lemonade bluberry
sprite aje
oleh sebab beli 2 main course agaknya, derang bg kids eat for free.. so budak2 ni pilih spaggeti...
dapat free gak fries dan agar2 sirap. hahaha
slurppp
satu lg main course chicken fingers
ni ler Dynamite Shrimp.. sedappp
 


Shrimpers Net Catch... 300gm pun banyak aku rasa.. apasal tak abis2 mengopek ni..
didatangkan dari periuk ni. hahahaha
tu ajelah aktiviti hari sabtu.. tak kemana2 sangat pun..

5 comments:

lieyalatif said...

wow...terliur kak...lieya penah masuk sekali jek ngan member2 kak....mmg sedap....tgk akak makan ni tetibe tingin plak hah....

emily pandai mkn hah...beriye nganga mulut heheheeh comel...

attyfir said...

huhuhuuhu terus kelaparan kty ..
semua menu nampak sedap je nir.

Emy Omar said...

Terliur saya kak tgk udang2 tu terus jadi teringin!! Harus terjah Bubba Gump ni

Hirda Ibrahim said...

Terliuqqqqww

Aida78 said...

wahhhhh sedapnya.....nyummm