Monday, June 9, 2014

Photo Instagram Cik Puan Mimi # 5 Makan-Makan

Salam Bismillah
Mama Farhan & Emily

Ok pagi isnin ni, jom aku santapkan korang dengan makanan yg sedap2.. tp simple2. ha cemana tu. hehehe ala aku ni simple2 je .. tekak orang kampung je.. eh kalau ada yg puasa sunat isnin khamis tu sorry tau.. i tak sengaja post gambar makanan

opss sorry yg ni kurang simple.. ada sedikit tekak omputih... yang ni lobster asben aku beli kat Sabah.. dia bawak balik sini, pastu kitaorang gi hantar kat kedai jek. aku mana reti nak kopek lobster.. so suruh kedai masak buttermilk jer.. nyummy

Roti John.. RM3.30 je.. murah kan.. siap ada french fries dan seketul nugget

yang ni sumpah sedap dari satay yg glamer2 tu.. dah la murah, cukup rasa rempah bagai

sup gear box.. siap bg straw nak sedut lemak ... tu pasal lemak aku sekarang dah bertambah dengan jayanya

Tauhu Bakar marbeles.. cukup kacang, rojak petis pun pekat.. RM3.50 je

Sotong Kangkung.. sotong kembang dia lembut sgt.. sedap makan

ok jumpa esok lagi.. bye

2 comments:

nieda said...

semua food sedap2...

Anonymous said...

Kak,kegemaran saya tu sotong kangkung dan tauhu bakar.Sedap nampaknya lobster masak buttermilk tu