Tuesday, November 1, 2011

❤ Photoshoot Raya 2011 ❤

Salam Bismillah
Mama Farhan dan Emily

Ok seperti yang dijanjikan.. inilah gambar2 raya haritu.. meh tengok juga hasil rambut emily yang kene "iron" tu.. aku tak letak semua... kang penuh lak entry ni .. yang lebih2 aku letak kat pesbok je la ok

amacam, ok gak kan iron rambut ni.. kalau la rambut ko mmg lurus, tak yah mama susah2 pi iron rambut ko ni emily. hehehehe, tp aku suka gak rambut beralun emily tu





masa ni emily bad mood, tu pasal muka mencuka



















Lepas abis kami buat photoshoot.. Sham & co plak sampai dan turn dia.. so kami pun amik gambar la bersama..

aku  & sham


kami 4 beranak


kami 2 family..


akhirnya.. up gak entry ni.. bukan apa, untuk kenang-kenangan... hehehehe

4 comments:

Zana Nordin said...

mmg cun2 gambar raya korang kak..
harga pun berbaloi2..
kot2 ler tahun dpn kc buat offer lagi..
nak gark aku buat gambar studio cam nie kak

.:fyzz:. said...

nice pics..suka2..rambut emily pun rebonding gitew...
:)

SNM said...

Nice photoshoot! Dis is truly precious momment (^^m)

wanie said...

cantik gambar2 ni kak...