Thursday, January 9, 2014

Balik kampung 1 hari 1 malam

Salam Bismillah
Mama Farhan Emily

Selasa malam aku balik kg.. keluar rumah jam 7.30 mlm tp sampai kulai pukul 1 pagi.. fuhh mata mmg dah tak leh bukak.. niat dihati nak teman asben tp mata tewas gak.. sampai pagoh asben suh tido.. dia drive sorang2 berbekal ayat2 suci al-quran.. keluar dari tol kulai pastu masuk area jalan lama baru aku bangun dan teman kan dia (sebab jalan sunyi)

Sebenarnya aku temankan asben, dia ada presentation master dia kat UTM Skudai semalam.. so aku tak nak la dia balik sorang2.. sian pulak.. so semalam kul 8 pagi dia dah pergi UTM.. aku dan anak2 tak buat apa2 kat kg.. just lepak2 dengan mak mertua dengan kakak ipar.. Emily plak kalau balik kg mak mertua aku, mmg ada aktviti kegemaran dia.. iaitu siram pokok bunga.. kebetulan abang ipar aku baru beli kasut pua chu kang ni.. ha dia lagi seronok la main kasut tu

 

petang semalam, kami gerak dari kampung jam 6.15 petang.. sampai KL pukul 11 malam.. betul2 kejap je balik kampung.. insyallah Cuti Thaipusam ni balik kampung mak aku, pastu Cuti CNY balik kampung MIL aku lagi.. tak puas balik kejap je..

2 comments:

NM03 said...

minggu depan kompem ramai yang amek cuti kan... kita pun nak balik kampung suami... tak jauh pun... banting jek. hehehe

lieyalatif said...

ish kalo lieya pun menggelitis nak ikut kak ....boleh balik kampung sekali ekekekeekek....

amboii anak dare kemain rajin hah....abis semua dijirusnyer heheehehehe....comel plak tgk emily berkasut pua chu kang tu kak hehehehe

kak, segar2 pokok mil akak...sejuk tangan die kan....