Thursday, January 23, 2014

Makan2 di Dapur Penyet

Salam Bismillah
Mama Farhan & Emily

Semalam aku & geng2 baik di opis ni gi TH kat Maju Junction.. jarang kitaorang pi sini.. sesekali je kalau ada urusan kat TH.. sajelahkan update buku... member sorang lagi tu nak masukkan duit.. pastu kitaorang terus cari tempat makan.. so Dapur Penyet menjadi pilihan..


Aku dah selalu makan ayam penyet atau lele penyet.. so kalini aku nak try Bawal Bakar.. bawal bakar tu nampak hitam bukan rentung kene bakar.. tp rasa kicapnya yang lemak2 manis.. aku suka bawal bakar ni ms makan Pak Chi Met Bandung.. mmg sedap sangat..


ni kawan aku punya.. yang kawan sorang lagi amik ayam bakar.. lupa plak nak snap gambar
ini Jila.. makan lele penyet
ini mak yong Iha.. dia makan ayam bakar..
   
aku ler.. makan bawal bakar... besar ikannya .. puas ratah
jemput tengok kitaorang makan.. hehehe

2 comments:

NM03 said...

dap dap dap

Alin Marlini said...

bestkan dapur penyet...alin kalau boleh hari2 nak makan situ sb opis sebelah MJ jek...hihihi