Monday, May 19, 2014

Ada perbezaan tak

Salam Bismillah
Mama Farhan & Emily

Harini tak de citer menarik, just nak tanya korang, gambar ni ada perbezaan tak? heheheh yg atas tu gambar 2012 dan yang bawah ni beberapa minggu lepas.. ye aku gain weight sikit la lately.. naik 5 kg ok.. tp malasnya nak diet.. apa nak buat, tekak kuat makan..

tahun 2012 tembam giler muka masa nikan.. dah la gelap, nampak nau lupa pakai bedak compact.. selebet jek kan. (kutuk muka sendiri hehehe)
ni plak seminggu lepas rasanya.. muka terlebih putih, cina kedai gambar terlebih edit muka aku tu.. tp pipi nampak gak tembam sikit, tp kurang la dari yg atas.. bila la muka ai nak panjang nampak dagu tirus ni....

4 comments:

lieyalatif said...

mmg nampak bezanye kak....tapi ape2 pun akak tetap comel dan awet muda....auwwww heheheehe

lovely said...

yerlah.. nampak perbezaan..
takpa cuba lagi.. go..go..go..

Sharniza Shari said...

gambar yg bawah...muka dah nampak kecik skit la kak.... tp akak tetap cun jer...

Norliza Romizi said...

pic bawah nampak runcing hehehe. pape pon still cun!