Thursday, May 22, 2014

Birthday anak saudara ku..

Salam Bismillah
Mama Farhan & Emily

Rezeki minggu ni.. isnin malam selasa kawan asben belanja sempena harijadinya.. sorry tak de gambar.. dan selasa malam rabu kakak aku plak belanja kami makan lagi sempena harijadi anaknya.. macam tau2 jek dah ujung bulan kan.. semoga murah rezeki kepada orang yg sudi belanja kami. ada rezeki kami plak belanja korang yer..

ok meh kita tengok gambar harijadi anak saudara aku ni..

kek marsmellow
anak aku mmg ada habit sikit. kalau pakai baju ana muslim kompem dia akan pakai tudung, tp pakai baju lain, tak pakai pun tudung. hehehe
anak saudara aku ni baru masuk umur 6 tahun tau.. tp dia lg besar dari farhan dan emily.. comelkan



ikan siakap sweet sour

tomyam campur

udang goreng

kangkung belacan

kailan ikan masin

telur dadar
 last but not least.. presenting anak saudara baru aku.. yg paling bongsu setakat ni

Muhammad Mirza Ukhail - 4 bulan hampir 8 kg.. gebussss

3 comments:

Chekgu Azrine said...

gebunya anak sedara akk..
comel..mengkal..
rasa geram nak picit2

FADLINA MOKHTAR said...

salam.kat mana restoren ni kak.nampak cam sedap jer.
salam kenal :)

http://cinta-caramel-latte.blogspot.com/

attyfir said...

terliur nengok semua food..sodap2 belaka