Monday, November 10, 2014

Photo Instagram Cik Puan Mimi # 6 Pandora

Salam Bismillah
Mama Farhan & Emily

Lama tak masukkan gambar2 instragram kan.. ok meh kita layan pandora2 yang aku kumpul dalam masa setahun ni..  tahun ni mmg minat giler dengan pandora.. zaman coach dan tudung fareedah dah lama berlalu.. dah tutup buku.. khatam wa tamat. hahahaha

theme merah biru.. JDT luaskan kuasamu ... . buat plak kat stadium selayang masa separuh akhir 1. . so haruslah pergi jugak

masa ni ada kursus.. aku try pakai 2 lapis.. mcm sarat sikit, tp aku suka je
ni sama mcm theme atas.. kaler purple.. tapi aku ubah sikit susun atur tu...  aku pakai single layer
masa ni aku teman hubby gi amik baju konvo dia.. tema electrik blue dan baby pink..
 
ni plak tema oren & teal.. campur2..

merah hitam.. charm yang sama, tp diubah2 kedudukanya


tengok boboi ni.. sibuk kacau aku tengah polishing pandora2 aku..
one & only ring buat masa ni.. Ribbon  Bow Ring ... insyallah ada 1 lagi ring yg aku aim kan

Seronok layan Cik Dora ni.. nampak je mcm banyak, tp sebenarnya tak lah.. pandora ni boleh buat mcm2 theme tau.. tukar2 pakai. nak tukar2 kaler.. kalau pandai susun atur mmg akan nampak menarik.. tp kalau tak pandai, mmg akan nampak "dule" sikit lah

No comments: