Tuesday, November 11, 2014

Iklan TV Semanis Kurma topik Budaya Rumah Terbuka

Salam Bismillah
Mama Farhan & Emily


Ok saje nak citer benda yang dah lepas ni sebenarnya.. ni kisah masa bulan syawal haritu.. ms aku pi beraya rumah kawan2, ada yang tegur gambar suami aku ada masuk tv. tp bila di tanya TV berapa, masing2 tak ingat.. so aku ignore ajer. sebab aku rasa derang silap orang kot..

Satu malam, tengah lipat kain aku bukak TV9.. jarang sangat aku bukak TV9 ni.. ntah macamana aku terperasan iklan semanis kurma ni.. eh eh mcm aku kenal la .. haaaa patut lah ramai kata gambar suami aku dlm TV.. cepat2 amik remote control dah tekan reverse... pastu pause.. hehehehe.. terus snap gambar ni.. sapalah yang cilok gambar aku ni kan.. terus masuk dlm slot iklan Semanis Kurma untuk topik Budaya Rumah Terbuka.. hahahah sabar jelah.. aku rasa mesti amik gambar dari blog aku ni.. takpe aku halalkan..


cepat2 aku bukak blog aku dari hp.. ha kan betul.. gambar kat bawah ni.. dalam ENTRY NI



nak gak masukkan citer ni kat blog.. sajer buat kenang-kenangan..

5 comments:

lieyalatif said...

tu la kak...mujur akak perasan n sempat snap kan kak..dpt gak jadikan kenangan...tapi pada lieya kene ade gak kredit...cam letak link blog ke....lagi pun ni dah dikire curi gambar gak nieh....

tapi best gak kak sebab glemer gitu masuk tv heheeheheh

Chekgu Azrine said...

wahh..akak sekeluarga glemer sekejap..hahahaha
tahniah kak..
bkn senang tau nk masuk tibi

Daddy Ziyyad said...

amboiii...TV cilok gambar dari blog? dah la tak bagitau...hahahaha

*∽ IZAN ∽* said...

wahhh gitew ni retis dalam diamm niii hihihihi

~aSHa~ said...

sib baik smpt snap...
sy ada cara kalo kita terlepas nak snap...caranye...rekod...dia akan rekod dari waktu jam kita tgk 'cite' tersebut...jadi kita boleh rewind blk..