Friday, October 29, 2010

Tony Romas

Salam Bismillah
Mama Farhan & Emily

Lama kami tak makan kat luar.. sejak ada pembantu, kami mmg dah tak makan luar lagi.. so 2 minggu lepas kami bawak anak2 pre-celebrate harijadi dorang.. so kami plan nak makan Tony Romas. jom layan..

ni masa otw.. budak ni paling happy sebab dia ni jarang dapat keluar rumah kan..


sampai kat sana.. farhan paksa adik dia amik gambar..


adik kena pakai bib yang mereka sediakan. jangan kata  adik, semua orang pun dapat.. apa nak panggil ek.. betul ke panggil bib macam baby tu?


ceh sempat ko berposing ek


ok si dia ni letak sos atas pinggan.. dia nak promote la sos2 yang ada.. kan ada 4 sos kat situ..


sekali dah siap.. tadaaaaaaaaaaaaaaa jadi muka orang pulak


ok ni pilihan aku.. very recommended (oleh aku) .. sedap dan tak berapa heavy.. esp. penggemar udang dan salad.. mmg sedap giler.. ada 22 pieces - KICKIN' SHIRMP




yang ni suami aku punya.. ROMA RACK



biasanya kalau amik set macam suami aku dia bagi roti ni


untuk budak macam biasa la FISH & CHIPS


jemput makan semua.. opss untuk minuman aku amik pineapple juice... sedap!




kalau amik set untuk kids, mmg automatik dapat desserts ni.. boleh pilih .. ada 2 pilihan.. so aku dengan kuasa veto telah memilih sprinkle sundae.. aku mmg tak amik chocolate puding tu sebab compem anak2 aku tak makan.. derang tu mana reti makan puding..


ni ler aiskrim vanilla campur biskut oreo.. sedap (aku ni semuanya sedap)


nyum nyum kata farhan


adik dengan ice lemon tea papa dia punya



ni muka kekenyangan.. heehhehe


last but not least... supervisor dia bagi farhan dan emily button badge ni.. comey


ok itu sajerk..

11 comments:

Hirda Ibrahim said...

mana picnya pompuan?
ni sure TERpublish ni.

☆ lieya latif ☆ said...

hadoi meleleh tgk ribs tuh......org kalo nak pegi kene cari geng lain...sbb shah kureng sikit mkn2 mcm nie......keh keh keh ......

a'am tetap ngan aksi spiderman die keh keh keh ....

betul tu kak, lagi2 ade maid pandai masak, mmg lagi laa tak selalu kuar umah kan kak..serba serbi tersedia gitu....

Mimi said...

dapnyer ribs tu mimi...terliur aku tgk..

Jasfyra said...

drooling...huhu
suka sgt tgk gamabr emily yg last tu.rasa nk kiss2 pipi dia..comey

..nOj.. said...

yg emily pakai tu bkn kategori bib dah tu rasenye. itu dah jadik apron dah. heheh

BAYU HEBAT SDN. BHD said...

salam kenal...tgk pic ni trs rs lapar..hehhee

Sham Ummi Echa said...

sonok je baca statement bila ada pmbantu dah jarang mkn kt luar. syoknyer kalo mcm tu. ni aku ni asik mkn kt luar smpai dah jemu x tau nk mkn apa. so sesekali masak, masak sardin pon rasa cam sedap giler.

sdpnyer wei mkn kt tony romas ni. aku pg yg masa kita outing dlu je la. nk hrp pi ngan cooi mmg xde la. dia mana nk perabih duit pi mkn tmpat mcm ni. tp kalo celebrate besday ke dia ok la jgk. tp thn ni xde celebrate mkn kt mana2. dah bli henbeg dok dendiam dia kata

rasp said...

food dia memang mengecurkan...
nak2 yg ada udang2 tu...
paberet i :)

*∽ IZAN ∽* said...

pperrghhhhhhhhhhh!!! tak tahan tengok menu yg memula tuh!!!! thanks Mimi for sharing.. bleh try jejak nihh..!!!

nieda said...

sedapnya ribs tu

aiDieNa said...

Cantik jer sos muka org kat pinggan tu.. pandai dia tarik hati pelanggan.. :)