Tuesday, September 18, 2012

❤ Kenduri kawin / Besday Bash Hazry & Hardy ❤

Salam Bismillah
Mama Farhan & Emily

1 September yang lepas, ada 2 kenduri yang nak kene attend.. kenduri kawin dan besday bash .. kenduri kawin plak di Kuantan. Memang terasa la jauh perjalanan kitaorang hari sabtu tu.. pagi2 gerak dari rumah kul 9 pg.. sampai2 kuantan jek dalam kul 11.45 pagi.. just nice.. sebab kul 12 tengahari cun2 time makan tengahari..  semua lauk pauk masih panas2 lagi sebab belom ramai orang datang.. kenduri kawin ni rumah sepupu en hubby.

dengan anak bujang aku
anak dara aku sibuk nak bergambar dengan pelamin..
depan meja makan pengantin
 



Kitaorang tak tunggu sampai pengantin bersanding.. tak tau dia bersanding pukul berapa.. tu pun dalam kul 2.00 ptg kami gerak dah balik KL sebab nak pi besday bash hazry & hardy..

Oleh sebab lambat, aku tak sempat tengok cake cutting.. tak pe la, janji aku datang gak even lambat kan.. aku sampai Shah Alam dalam kul 6 ptg. mmg penat la tp nak buat cemanakan..
 
pic - sumber lieya latif

pic - sumber lieya latif
pic - sumber lieya latif
besday boy dengan mak pak dia
memasing dah merengek2 nak buat gak besday bash gak .. ok nanti kita buat
 

ramai dah balik time ni.. ni je yang tinggal.. sempat gak aku jumpa dengan lenlain
dengan gedek2
 

muka2 yang selalu last balik kalau ada apa2 majlis
 pic :- dari kamera sham.. (pinjam ek)

ye ye dapat tapau kek.. act dapat tapau macam2.. spaggeti, pizza dan sup.. thanks hirda

❤❤ agak2 tahun ni nak buat besday anak2 kat rumah ke kat fast food gak yer.. hurmm kene fikir2 bajet dulu ni

1 comment:

Unknown said...

seronok....
suka kaler tudung ko kak...soft jer...
kemain silang kaki si emily bergambar kat dpn meja makan pengantin...he he he...

yang paling aku suka
pic reramai tu..seronok if dapat kumpul mcm tu kan..
lama tak dgr kabar As....