Wednesday, December 26, 2012

❤ Wordless Wednesday - Tukar Brooch Tudung Fareeda ❤

Salam Bismillah
Mama Farhan & Emily





SEBELUM TRANSFORM - brooch jin mata satu.. (adoi tak sedapnya nama)



SELEPAS TRANSFORM




SEBELUM TRANSFORM - brooch telur ikan.. tak berapa cun kan?




❤ ❤  Sekarang musim orang tukar dan beli brooch sampan, riben ramping dan sweetleaf.. sapa2 pakai tudung Fareeda ni maybe tau la.. kat FB bersepah orang jual..

7 comments:

Chekgu Azrine said...

Lawa jgk even bkn original fareeda..hehe

Cik Puan Mimi said...

Chekgu Azrine - ini mmg original tudung Fareeda.. saya hanya transformkan broochnya saje...

lieyalatif said...

kelas ko kak...terus jadi lagi gorjes gituuu...rajin akak nak jahit2...leiya ni tangan penkor kak...ade yg bukak lepas tu tak pasang balik sebab tak reti wakakaakakak.....

btw mmg cantik2 kak....

Cik Puan Mimi said...

lieya: jahit bodo2 jek ni. asal lekat dah ler. hehehe

btw sekarang dah tak terkejar nak beli fareeda.. dah banyak sangat brooch baru. pakai apa yang ado jek la sekarang ni

Rasp said...

cantik....
rajin tul u sis...
elok gak tukar2 brooch nie...
bagi 'nafas' baru kat tudung lama kannn...

Lynn Hamzah said...

cantiknya kak...lynn belum pernah beli sehelai pun tudung fareeda nie...teringin gak nak beli untuk dipakai waktu wedding adik lynn bulan mac nie...

emy pokden said...

cantiknyer...bila kte nak ada tudung fareeda ni gak..