Wednesday, April 3, 2013

Adik bongsuku nikah & Ayu selamat datang ke keluarga kami ..

Salam Bismillah
Mama Farhan & Emily

Tak de citer banyak sangat.. sabtu lepas adik bongsu ku nikah.. kami 4 beradik je. tp adik no 3 tak de sebab tak dapat cuti.. minggu depan sanding rumah perempuan baru dia dapat join.. tak tau nak citer apa, tengok gambar ajerlah..

tak amik banyak gambar hantaran, antaranya ialah


Tart Nenas..
sirih junjung

 
 mak dengan anak bongsunya.. anak kesayangan omak ni

 
family aku mmg tak besar.. kakak sulung yang coklat hujung tu dengan anknya (baju biru dan sorang lg sebelah emily).. eh mana lak pergi para2 suami kitaorang ni. heheheh)
   

 

SAH!!
 


tumpang posing


dengan mummy ayu..
 









 
 
pengantin lama
ha cepat salam kakak ko ni.. hehe (masa ni pengantin salam semua sesi keluarga)
 
kakak sulung
 


pas nikah balik umah pengantin pompuan untuk majlis makan beradap.. aku nampak ni.. makanan halal atkins. hehehe

semoga berbahagia ke akhir hayat

hantaran dari pihak pompuan

Majlis rumah aku plak 20 April .. dah lama rumah mak aku tak buat majlis kenduri.. tak sabar rasanya

10 comments:

NinaAz said...

Tahniah utk adik sis. Hihihi
Tart nenas kiut sgt

atty's said...

selamat pengantin baru utk adik mimi..semoga bahagia hingga ke syurga pengantinnya.amen

Hirda Ibrahim said...

congrats dpt adik ipaq baru....
semoga berkekalan ke anak cucu

Rasp said...

tahniah utk adik u sis...
and selamat pengantin baru...
semoga kekal bahgia hingga akhir hayat....

bila lama tak buat kenduri memang rasa excited kan...

Ibu Siti said...

gambar yang akak pangku farhan tu memang nampak kurus....waaaaaa.....terjeles nih...huhuu...nape pic yang dalam masjid semua duduk akak berdiri...hehee...minta maap bertanya.. :)

lieyalatif said...

Sonok kak!! Bertambah lagi ahli keluarga dgn kehadiran org baru...x lame lagi dpt plak anak buah baru heheheeheh.....

Selamat pengantin baru buat adik akak.... Semoga bahagia ke akhir hayat....kirenye ni penutup laa kan kak tuk family akak....

Faiza Erina Rahmat said...

tahniah utk adik akak,, semoga kekal hingga akhir hayat,,

psstt,, akak da kurus, bahu baju yg akak pakai pun da nampk jatuh kak,,, hihihi

siti alfakhishah aman said...

pipi dah nampak kurus dah,,,

congrate untuk pengantin..

mamaamni.blogspot.com said...

tahniah buat family kak mimi...

onniesham said...

congrats to adik ko..

dapnyer udang itu..