Thursday, April 11, 2013

Majlis Sanding di Tasik Taman Jaya

Salam Bismillah
Mama Farhan & Emily

Harini nak cerita kisah majllis sanding di Taman Tasik Jaya sabtu lepas.. ingat tak adik aku nikah haritu ? ni kira majlis belah pompuan jugak la.. sebab masa nikah haritu derang tak sanding... nanti 20 April majlis belah rumah mak aku plak..

Aku pun tak reti nak story, tengok gambar ajer lah ..

bunting yang simple dan cute.. selalu orang letak gambar panten.. heheh

adik aku & isteri..

kek dia simple, tp cantik di mata aku

my family.. sayang en papa tak de. sebab ada class.. huhu

kami lagi, cuma ada tambahan cousin aku suami isteri (polis) yang pakai baju kotak2 merah dan sebelah dia tu wife dia polis gak


 

mak aku dengan menantu

anak bongsu kesayangan dia.

lepas ni  kene le panggil Daddy Wan  dan juga Mummy Ayu
 


 

 

mak aku ..


Anak dara gediks aku.



my twin. hehehe

cousin

aku jek tak cukup korum.. en asben tak de pergi kelas (ada ujian) huhuhu

family kakak aku

Family adik aku no 3.. (yang kawin ni bongsu no 4 )

Kakak aku, adik ipar aku, anak sedara aku dan op kos me


comeeeey tak kak ton... hehehehe

masa ni tetamu ramai dah balik, so tinggal kami2 jek.. budak2 dan mak budak tengah ngabiskan candy2 yang ada kat situ

mak dan anak kesayangan last dah kawin. heheh jangan sodih2 yer

comelkan twin ni... anak saudara isteri dia ..

Kira2 lagi seminggu je kenduri rumah mak aku plak kat seganat .. tp rumah mak aku tak de sanding2 or pelamin, katanya belah lelakikan (tak tau la kot2 last minit ada) ..... tp mak aku tetap buat kenduri. nanti aku citer ok..

9 comments:

Hirda Ibrahim said...

sweetnya kaler purple/pinkish.
sejuk mata.

alhamdulillahhh.. semua dah lepas kan? pasni bertambah cucu2 mak ko.

Cho Zila said...

pengantin cam sama gak muka... banyak gambar best... nampak happy family... selamat pengantin baru..

Jasfyra said...

selamat pengantin baru tok adik akak..akak nmpk kuwus pakai pelum :)

NM03 said...

selamat pengantin baru. tahnia buat mereka.

nifalnin... said...

...

comey.. kak ton...

meletops kak mimi pki peplum..

*∽ IZAN ∽* said...

K.Ton plak yg glamerr kikikiki

Tahniah Mimi dah bertambah ahli keluarga baru... tak lama lagi bertambah anak sedara baru plak

lieyalatif said...

cantik tema pengantin kak...hensem rupenye adik akak heheheeheh...bertambah lagi ahli keluarga akak....lepas ni siap lee farhan ngan emily dpt kazen baru ekekekeekek....

kak, cantik ko bershawl kak...muke dah runcing mmg sesuai sgt kak.....cantik gituuu...tu le kak, bile berat dah sedap ni pakai ape pun kite tak risau kan kak....ape2 pun menten kan kesliman mu kak yeak...syg tu sebab byk dah turun tuh...

Chekgu Azrine said...

tahniah utk pengntin sekeluarga..

akk dh kurusla...cantik!

attyfir said...

wah mimi..muka dah lain..mcm dah panjang..ini yg semangat kty nak selim gak nie