Tuesday, May 18, 2010

Pemenang Teka Syiling ...

Salam Bismillah
Mama Farhan & Emily

ok ni senarai yang join contest tu..

Ayang - RM 500.55

Izan- RM 130.65
Asha - RM 81.77
Deela - RM 173.25
Echa - RM 250.00
Aimi - RM 122.75
Gades Ain - RM 150.50
Lieya Latif - RM 130.20
Zana Batrice - RM 128.80
Jila - RM 180.00
ELL -  RM 125.70
RaMa2UnGU - RM 140.00
Puan Iza  - RM 100.00
Atty's - RM 155.55.
Uda - RM 168.70
Kakngah - RM 78.30
Zuera -  RM 399.99
Ultraman_88  - RM 200.20
M!Er4N - RM 178.80
Nashays - RM 77.75
Sham Ummi Echa - RM 89.95
AiDieNa - RM 70.00.
Ellis suriyani - RM 130.00
StrewberiManis - RM 185.00
Ibuayu - RM 110.10
Mamalyna - RM 115.60
Hirda Ibrahim - RM 244.00
Irahehe -RM 248.20
Che Kechik - RM 270.00 
Farysa - RM 200.00
Niera -RM 131.85
ANiss - RM 95.85
Azrai Ahmad Zamri -RM137.75
A D I A - RM87.00
Jieda - RM145.70
S h e e - RM116.40
Anna&anuar- RM 187.65
Azie- RM 272.20..
Nisa - RM120.05
M a W a D D a H - RM 91.30
Love Journal Of HazlizaHusaini'S Family - RM 162.70
Helena's - RM 153.30
Emy/mamasuri - RM 73.50
Hijrad poosart -RM 139.80...
Jasfyra - RM 125.50 
Zai kulim - RM 200.00
Rosilah - RM 300.00
Long Haffiz Long Hassan - RM 165.70
Nazreenhashim - RM 124.40.
IZAN - RM 143.50
Adda - RM73.25
Sarah - RM 130.00
Ayuselalu - RM 255.00
Ogy - RM150.00
Leily Ummi Alya Husna - RM 210.85
¥ α Ŋ α Đ z µ £ - RM 147.55
Ratna - RM111.00
Cybermummy - RM150.00
Azni_1405 - RM 368.60..
Syahrul Iman - RM 172.50

ok ada yang tanya, ada duit syiling RM1 lama kat situ, ye,  ye aku tau, tp dun wori coz yang tu memang tak kira yerk.. bukan takat duit syiling RM1 yang lama je kat situ, duit australia, duit indon dan duit spore pun ada, tp aku tak kira..

ok pemenangnya adalah









































































































































 KITA TUNGGU PUKUL 12.OO TENGAHARI
(wakakakaka... jangan mare, kan aku dah bitau, pemenang akan diumumkan pada jam 12 hari selasa)

13 comments:

.:iz-AnN a.k.a cOmOt:. said...

cehh...akak ni saje jek tau...beria ai skroll down...hoh

~aSHa~ said...

berdebor2 je akak ni tau...babab kang...eheheheh cubit byk2 baru tau

~aSHa~ said...

eh tapi rasanye sy tak menang kot...asyik angka tu je sy teka tuk mana2..eheheheh angka tu jauh rasanye dari nilai sebenar...tapi yg penting enjoy

Jasfyra said...

saspen!!!!

M a W a D D a H said...

semangat adah scroll kat bwh..hahaha...

nacullah_eipullah.blogspot.com said...

laa.. ye ke..dup dap dup dap.. haha (cam betul tekaan sy)

☆ lieya latif ☆ said...

la kaaaaaaaaa...tak kire ke syiling singgit tu....penat i kire sekali tau.....wakakaakak....

fuh...bikin suspen nieh....jeng jeng jeng

..nOj.. said...

byk tu. mmg ratus ratus ni.

::Mamalyna:: said...

berderau darah den... kak, dah pukul 12 dah nie...cepatler umum..

aiDieNa said...

Duhh.. berdebak..berdebuk.. sekali 12.00 tgh... kijam sungguh!

atie said...

ala...sayangnyer atie tak sempat nak join contest nie...huhuhu...

atie said...

ala...sayangnyer atie tak sempat nak join contest nie...huhuhu...

Syera_Lurh said...

kak
ko saja buat suspen kan
hik hik hik