Wednesday, May 5, 2010

Seminar / Dinner Setiausaha Dinamik

Salam Bismillah
Mama Farhan & Emily

Aku betul2 tak de mood sekarang ni.. malas betul rasanya nak update blog.. ala bukan ada yang tunggu entry baru pun kan.. tak de sapa heran, update atau tak.. rasanya ni hari ke 5 kot tak update.. ok la, kalini aku nak cerita tentang hari jumaat yang lepas 30 April 2010.. Kementerian aku ada anjurkan Seminar Setiausaha Dinamik berserta dinner sekali.. satu hari jer kursusnya dan diadakan di IPPTAR.. kalau nak tau apa tu IPPTAR, korang google la sendiri.. hehehehe

Pagi2 lagi dah calling2 si Ratna ni nak ajak duduk sama2.. baru best sebab boleh gossip2.. ialah bukan selalu dapat jumpa kan.. tp ratna dapat good news haritu.. opss tak boleh bagitau.. nanti dia marah. heheh nak tau kena tanya dia sendiri..

Ratna ni menten jer kurus.. aku jer menten tembun
ni dengan opismate aku - jila & fiza


 pastu ada sesi grooming pulak oleh Sendayu Tinggi

cuba korang tengok kasut dia.. ngeri tu.. heheheh eh kat pinggang dia tu set berus mekap tau.. rasa berangan pulak nak beli satu... senang ar aku nak mekap, amik jer berus kat pinggang kan. heheh

model yang dimekapkan

ok malam tu kami ada dinner kat IPPTAR ni jer..

ni dalam bilik.. lepas aku mekap.. mekap sendiri jer..


with my boss (duduk)

ekceli i pakai bulu mata palesu.. tp tak berapa perasan kan. hehehe


masa dinner ni ada artis tau.. Azharina dan Ikwal..  aku pun baru jer dengar nama ikwal ni.. masa azharina tengah nyanyi ni, tetiba dia datang kat meja aku.. suh kakak sebelah nyanyi.. pastu dia bg mic kat aku pulak suh nyanyi lagi femes dia.. dah aku kena sambung nyanyi.. nasib baik lagu tu dah nak abis.. kiranya aku penyudah kan lagu dia tu la


oh yer masa sessi grooming petang tu kan, aku ada jadi ahli untuk Sendayu Tinggi.. nanti2 aku cerita lagi la yer

16 comments:

zAnNa@mAMaBaTriCE said...

Kak...sapa kata xde sapa tunggu ko update entry...aku tunggu ok....bila ler kak mimi nie dah update...

wah.....sempat laga2 pipi ngan ratna erk...yelah....dia tu comel jer kan..kurus jer...tp walaupun akak tembam sikit dari dia...tp akak tetap comel..

cantik make up mata ko malam dinner tu kak..i like...baru ler terserlah mata ko yg seksi tu...

☆ lieya latif ☆ said...

oit kak, aku tgu2 ko update tau....heheheeh...aku pun malas nak update kak...mungkin sebab mood sakit ni kot heheehehe

wah glamer ko kak....kemain bulu mate palsu lagi....eh sape kate tak nampak...aku nampak ar kak....heheheh....cantik...makin jelita gitu tau heeheheheheh...

best betul ...siap ade grooming bagai kan...lieya tahun ni tak pi mana2pun....tahun lepas jek ade dinner seketeri...tahun ni dok diam2 kat opis buat keje ...wakakaakaka

♥cikmOt♥ said...

kak...bitau la gud news apa tu...lama tak jumpa kak ratna...teringat masa zaman2 minggu mawas dulu...hehehe

˙·٠•●♥ Cik Puan Mimi ♥●•٠·˙ said...

zana :- hehehe akak tau mesti ada sesetengaah geng kita tunggu jugak.. akak pun selalu tertunggu2 entry kau dan lieya wajib. cuma dua tiga harini mood nak tinggal kan komen jer takde .. nanti sat gi akak ronda2 tinggalkan jejak harimau ok..

˙·٠•●♥ Cik Puan Mimi ♥●•٠·˙ said...

lieya :- nampak ke.. heheh tu gara2 si ratna la.. akak terus berhajat nak pakai bulu mata palesu tu.. mintak dia belikan kat sinma..

akak pasni ada lagi satu kursus setiausaha kat genting..

˙·٠•●♥ Cik Puan Mimi ♥●•٠·˙ said...

izan :- tak leh la akak yang pukul canang, nanti dia marah. heheh tunggu... memang good news la.. akak pun gembira untuk dia

Jasfyra said...

sesekali camni sgt2 seronok kan kak.ok tak produk sendayu tinggi kak?saya xpernah try lg.tp tgk cantik2 kan.org kata tahan lama gak kalo pakai

ratna said...

kak mimiiii... syyyhhh senyap2 yer.. kang ratna letak gambar kak mimi tgh tido time seminar.

˙·٠•●♥ Cik Puan Mimi ♥●•٠·˙ said...

ratna :- amboi kau ugut akak ek.. dun wori, akak tak bocor rahsia.. hehehe

˙·٠•●♥ Cik Puan Mimi ♥●•٠·˙ said...

zura :- memang pun seronok sebab jarang dapat gi kusus ni.. produk ST ni memagn bagus dan tahan lama.. harga amat berpatutan

Rizzuan Shah said...

salam ziarah kak mimi. firstime masuk blog akak. best la gaya penulisan akak. cool dan bersahaja. =) dinner tu anjuran kementerian ke kak?.. camne plak ada ST kat situ? ke dia sponsor dinner tu kak? huhuh.. saje tanye cz tak dijemput.=P

http://wanshah87.blogspot.com

Cik Nurul Pinky said...

nurul perasan akak pkai bulu mata palsu tu hehehe..nurul pun tertunggu-tunggu entry terbaru akak..wahh cantik berseri akak ye malam dinner tu hehehe cun..pandai akak mekup natural beauty..sendayu tinggi produk dia bagus terutama set bersalin tu...

.:fyzz:. said...

pijot pun sama..msti nnti kan entry terkini akak..c..ramai kata cam tuh..btw..pjot suka make up akak..simple tp mata nmpak 'galak' munkin diserikan ngan bulu mata pelsu tuh la tuh..pepun msti enjoy ja kan..maklumlah setiausaha diraihkan..

Anonymous said...

Wah..best la kak gi grooming ngan sendayu tinggi tu ye..lepas ni makin debom la make up kak mimi..

::Kak Sambal:: said...

syoknyer ada wat minggu secretaries... kat ofis ijan nie...nan ado!!!

Sham Ummi Echa said...

huwahhh besnya ko berseminar poms.. ni dah msk bulan 5.. satu habuk kursus pon aku x pegi lg.. bila la nk apply nih..

wah ko berbulu mata pelesu plak.. terer ko pakai eh.. aku x reti ar