Wednesday, April 25, 2012

❤ Souvenir dari Singapore & USS ❤

Salam Bismillah
Mama Farhan & Emily

Masa gi Singapore (tahun lepas dan tahun ni) aku ada beli souvenir la sikit..  kiranya aku beli 2 kali la (tahun lepas dan tahun ni), bukan sekali pi aku beli semua ni serentak... pengsan woo . hahaha.. ok jom cuci2 mata..













kat bawah ni semua dari USS.. cawan Betty Boops


cawan Fiona/ Sherk..




Frame2 gambar kat bawah ni semua aku letak gambar2 dengan karekter2 tu




yang ni ada promosi,beli 2 helai baju, dapat sehelai baju (yang biru kat bawah tu) 
untung betul rasanya


baju free bernilai SGD19.90


Ok lepas ni tutup buku sementara nak pi Singapore.. kita kumpul duit gi tempat lain plak..

6 comments:

Jasfyra said...

suma cantik!!!!!
menggila tgk FM cantik2 ni.saya pun suka kumpul

Zana Nordin said...

sumerr comel2..
geram jer tengok
nie yang buat nak mengumpul $$$ nak gi USS gark nie

lieyalatif said...

semua cantik2 kak....mmg puas tgk koleksi akak...baru berbaloi gi singapore bile tgk hasil koleksi akak nie.....

*∽ IZAN ∽* said...

banyak nyer beli Mimi!cantek2 plak tuh. bagus beli FM yg jenis getah tu. kalo jenis batu habis semua pecahh macam kat rumah izan ni haa.. tak de mak ne kumpul bebanyakk habis pecah semua sob sob!

Erna said...

yuhuuuuu..

sis, byknye souvenir yg di beli, rasa macam nak culik je satu-dua-tiga...

wah, blog pun dah berwajah baru, lebih segar kalernya..iloike...

Ren Din said...

Hehe.... Ni macam nak kami jadi kopak ni. cantik2 jugak ek =)