Thursday, July 19, 2012

❤ Sneak Peek - Photoshoot @ Lake Garden ❤

Salam Bismillah
Mama Farhan & Emily

Sabtu baru2 ni aku pergi photoshoot di Lake Garden.. bila aku post gambar kat FB, ada yang kata aku buat photoshoot sempena pre hari raya.. gara2 aku pakai jubah... sebenarnya tak.. semua hanya kebetulan sahaja ... aku beli groupon photoshoot ni sebulan sebelum aku gi Umrah kalau tak silap.. Aku, Sham dan Hirda beli groupon ni sama2 tp pi photoshoot hari yang berlainan.. kami beli sebab murah .. RM39 ajer (harga sebenarnya RM450).. tp untuk anak lebih dari satu macam aku dan hirda kene tambah RM30.. tp still murah dan berbaloi..


 sebelum kami berphotoshoot, kami snap 2-3 pic dulu.. jom tengok

baju aku dan emily ni lebih kurang sama. beli di Madinah ... Tudung plak Fareeda vs Ariani.. heheheh
kesayangan hamba..
 
cemanalah agaknya hasil photoshoot tu nanti. emily ni bukan suka tengok kamera.. adoooiii


 ❤❤ tak sabar nak tunggu hasil photoshoot ni lagi seminggu!!

4 comments:

onniesham said...

comeinya emily pkai jubah. emily sedondon ngan mama. a'am sedondon ngan papa. mesti cun la pic2 ko ni sumer

Athirah Rosli said...

wahh...untung la..kecik2 da dapat pakai ariani.hehhhe... chomel btul.

Alin Marlini said...

comel bejubah

Zana Md Nordin said...

kak mimi memang rajin buat photoshoot
tp RM39 tu kira berbaloi ler kak mimi
memang murah pun....

cantik jubah kak mimi
nak2 sedondon ngan emily
comellll