Tuesday, July 31, 2012

❤ Fridge Magnet (FM) Istanbul, Mesir, London & Cameron Highland ❤

Salam Bismillah
Mama Farhan & Emily

Kalau ada peminat aku yang tau (pirahhhh peminat konon, ko bajet ko retis ke dek non!! muahahaha) aku mmg minat giler dengan FM.. mmg kalau ke mana2 aku akan cari FM dulu, pastu baru souvenir lain2.. so dah alang2 sampai ke Turki kan, haruslah mencari ...

FM Istanbul jenis getah.. susah giler nak cari jenis getah.. mujur jumpa
FM Bendera Turki - yang 4 segi tu jenis kad, dan yang bentuk peta tu jenis metal .. keras

yang ni jenis batu .. mudah pecah.. tp beli gak sebab nampak unik . nampak tak yang FM tulisan Istanbul tu dah retak
yang ni satu batu satu lagi plastik
Ok yang ni plak, kan lepas aku balik dari Umrah, aku pergi Cameron Highland.. kiranya last aku pergi 2 thn lepas, masa tu FM dia semua jenis batu yang mudah pecah.. tp kalini aku berhasil dapat FM yang jenis getah punya.. mmg suka giler la.. tak hagak2 semua jenis FM getah aku borong..
 
hok ni kenit2 jer... comel kan? actually aku malas beli yang ni, tp direquest plak oleh Emily.. dah menurun rupanya minat aku kat dia
yang ni pun getah.. aku sekarang ni suka betul kumpul FM jenis tulisan or wording macam ni. nak2 tulisan tu nama tempat yang aku dah pergi, so that aku tau la aku dah sampai situ
 
yang ni sham jumpa kat FB .. dia inform kat aku kot2 kalau aku ada jumpa kat CH nanti. so alhamdulillah aku jumpa.. suka sangat!
hok ni pun sama.. besar gak FM ni, puas hati okeh

yang ni plak kawan aku bagi.. kenal kat group forum CARI.. sama2 pergi umrah.. tp dia ziarah CAIRO, aku lawat Istanbul, so kami sama2 buat sistem barter.. tukar2 FM. heheh best kan?
ni plak my adik angkat masa sekolah SIGS dulu yang bagi.. thanks dear Izreene Panis (dia ni rajin jalan, selalu bg aku FM)


 ❤❤  ada sapa2 nak hadiah atau kasi saya FM.. hehehe

1 comment:

Sweet said...

wah banyak nya koleksi FM....suka tgk...saya baru nak mula collect fm