Thursday, August 30, 2012

❤ Happy 9th Anniversarry ❤

Salam Bismillah
Mama Farhan & Emily

Fuh fuh, baru jek tinggalkan blog 2 minggu, dah hampir berabuk yer.. ishk ishk dah pukul 4.30 ptg ni, cemana la boleh terlupa harini adalah hari yang sangat2 bermakna lagi bersejarah dalam hidup aku?? actually tak lupa.. sebab dah wish kat FB, tp lupa plak nak tulis dalam blog.. aisemenggg.. oklah .. oleh sebab tak de idea nak merempan petang2 harini aku copy paste la ayat2 jiwang aku khas ku tujukan buat en suami tercinta.. 

Suamiku Hairudin Daud

Alhamdulillah harini genap 9 tahun, saya menjadi isteri awak,
Terima kasih menjadi suami yang bertanggungjawab buat saya
Terima kasih menjadi teman setia di kala susah dan senang saya
Terima kasih menjadi bapa yang penyayang kepada anak2 saya
Terima kasih Allah kerana mengurniakan awak sebagai suami saya
Saya sayang awak buat selama-lamanya..
Semoga awak pun sayang saya selamanya2..
 
 
 
Aku sangat2 terharu sambil lap airmata sebab suami aku menjadi orang pertama membalas komen di FB sebab selama ini dia jarang komen kat status aku yang suka merapu2 tu.. i ❤❤ you la bang
 
 
 ❤❤ citer raya minggu depan ajer lah yer.. nak amik mood mengarang ayat..

2 comments:

Erna said...

Selamat Ulangtahun perkahwinan yang ke-9 Mimi!!!!
Semoga kebahagiaan sentiasa mengekori kalian, aamiin. :)

Hirda Ibrahim said...

lorr ada ke buat buat entry kat FB.
if aku tak tinggal komen tu memang aku x nampak le entry ko tu.

anyway.. happy 9th anniversary..
semoga berkekalan ke akhir hayat.