Wednesday, August 1, 2012

❤ Wordless Wednesday - The Amazing Spiderman ❤

Salam Bismillah
Mama Farhan & Emily

Senyum tak perlu kata apa2. hehehehe, inilah gelagat anak bujang saya ..

pic 1 - Spiderman ada peminat cilik.. dari jauh budak cina ni datang kat dia semata2 nak salam dengan spiderman
pic 2 - spiderman baru bangun tido, malas nak jalan.. tp masih lengkap dengan outfityer.. mask, glove dan kasut..
pic 3 - masa tengok movie The Amazing Spiderman.. haha KO MAMPU gi cinema pakai cenggini???
pic 4 - Spiderman take a break.. segelas air coke + donut big apple.. (lepas tengok movie The Amazing Spiderman kat OU)
pic 5 - Duty, duty jugak, solat jangan lupa.. Spiderman muslim dan beriman ni ... hehehe
pic 6 - Spiderman penat baru balik duty.. tak sempat tukar uniform spiderman.. tp muka tetap cover okeh.

 ❤❤  ni ler penangan masa ngandungkan Farhan tahun 2004 aku tengok movie Spiderman 2 kat wayang dulu2. hehehe

11 comments:

♥♥♥ سواي @ ماما ايمان شاهيراه ♥♥♥ said...

hahahahaha ni mmg peminat setia/no.1 spiderman ni kak...

ratna said...

Hahaha. Lawak la. X rimas ker pakai topeng tu jer farhan??

Yati Ali said...

spiderman sembahyang tu yang tak tahan tu...hehehe...

SK KUALA TEMBELING said...

selama ni baca senyum je.....

hr ni baca senyum n ketawa berdekah2

comel sungguh

mizzrina said...

mana beli topeng spiderman tu kak?

˙·٠•●♥ Cik Puan Mimi ♥●•٠·˙ said...

sue - mmg pun. minat giler2..

˙·٠•●♥ Cik Puan Mimi ♥●•٠·˙ said...

ratna - x rimas, sebab kain tu selesa nak bernafas

˙·٠•●♥ Cik Puan Mimi ♥●•٠·˙ said...

yati - spiderman bakal imam muda. heheh

˙·٠•●♥ Cik Puan Mimi ♥●•٠·˙ said...

SK Kuala Tembeling - mmg setiap orang yang tengok dia masa kat OU gelak2 dan siap amik gambar dengan dia..

˙·٠•●♥ Cik Puan Mimi ♥●•٠·˙ said...

mizzrina - topeng beli kat Toy R Us

Alin Marlini said...

yg tak tahan tu solat pun pakai spiderman